mariaflyfly Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 - for hans innsats for ungene i Skah-saken. Jeg for min del synes det ser ut som hun kommer med uanstendige forslag til han på bildet: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=583688 Virkelig et Kodak moment, foreviget av VG. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 He,he. Definitivt he he. Og han ser ut som om han bekymrer seg for om fotografen kan lese på munnen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hi, hi - synes jeg hører henne. "Du Jonas, vil du kommer på kontoret mitt en tur etterpå. Jeg har noen flotte møtereferater du kan få se på..." 0 Siter
astridny Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hi, hi - synes jeg hører henne. "Du Jonas, vil du kommer på kontoret mitt en tur etterpå. Jeg har noen flotte møtereferater du kan få se på..." Hehehe 0 Siter
plommeblomst Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hehe, tror jamen du har helt rett ;-) 0 Siter
ariadne Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Det må være det som kalles et skjelmsk smil! 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 .... og man kan jo bare undres på hvor hun har høyrehånden sin! ;-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hadde jeg sittet ved siden av Støre hadde jeg jaggu kommet med uanstendige forslag, jeg også. Mannen er HOT. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Definitivt he he. Og han ser ut som om han bekymrer seg for om fotografen kan lese på munnen. Nå fikk jeg jaggu lyst å se videopptak av dette for å se hva Siv _egentlig_sier ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.