Axcia Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 LOL Klarer ikke å skrive øyenbRyn, engang jeg da... Artig lell! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Klarer ikke å skrive øyenbRyn, engang jeg da... Artig lell! :-) Tror likevel ikke du er like "blond" som Anka m/venner... 0 Siter
Axcia Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 Har allerede stilt inn på opptak :-) hihi! Opptak? Du må såklart gjøre ditt ytterste for at vi kan diskutere dette kl 21:25 i kveld ;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 Tror likevel ikke du er like "blond" som Anka m/venner... Det skal jo noe til - men takk for tilliten ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 hihi! Opptak? Du må såklart gjøre ditt ytterste for at vi kan diskutere dette kl 21:25 i kveld ;-) Opptak er uansett praktisk pga all reklamen :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Det må jeg bare få med meg! Det er nesten så man blir sittende og måpe over at det er mulig... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Det skal jo noe til - men takk for tilliten ;-) For å være ærlig tviler jeg på at noen er "blondere", selv om det finnes noen som nærmer seg 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hjelp, dette blir et vanskelig valg. Hollywood-fruene eller Ullared? 0 Siter
Axcia Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 Opptak er uansett praktisk pga all reklamen :-) *blond* ;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 Det må jeg bare få med meg! Det er nesten så man blir sittende og måpe over at det er mulig... *hehe* Ukas happening ;-p 0 Siter
Axcia Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 For å være ærlig tviler jeg på at noen er "blondere", selv om det finnes noen som nærmer seg *hahaha* Glemmer aldri denne *s* 0 Siter
Axcia Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 Hjelp, dette blir et vanskelig valg. Hollywood-fruene eller Ullared? Valget kval... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Har allerede stilt inn på opptak :-) *løper og stiller på opptak* 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 *hehe* Ukas happening ;-p Jeg så reprisen en lørdag her og ble helt matt... Og siden jeg ikke har noe annet på tapetet i kveld etter kl. 20:30 så jeg kan like godt ta et stevnemøte med rockeringen foran skjermen da. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg så reprisen en lørdag her og ble helt matt... Og siden jeg ikke har noe annet på tapetet i kveld etter kl. 20:30 så jeg kan like godt ta et stevnemøte med rockeringen foran skjermen da. ) ''så jeg kan like godt ta et stevnemøte med rockeringen'' Hvilken knallidé, kanskje jeg rett og slett skal sette meg på sykkelen foran kjeller-TV'n..... hm, forutsatt at åtteåringen kommer seg i seng *hm* 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 ''så jeg kan like godt ta et stevnemøte med rockeringen'' Hvilken knallidé, kanskje jeg rett og slett skal sette meg på sykkelen foran kjeller-TV'n..... hm, forutsatt at åtteåringen kommer seg i seng *hm* Jeg trener mye foran tv'n. ) Om ungene er oppe får jeg ikke gjort det, men ellers ser jeg f.eks. på God Morgen Norge når jeg trener om morgenen, enten fra sykkelsetet eller treningsmatta eller på noe på kveldstv når jeg trener etter at de har lagt seg. Praktisk. ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Tror jeg leser litt i kveld jeg, gitt:-))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.