Gjest Snubleteia Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Savner dere det? Det gjør jeg. Sommer sommer kom til meg! 0 Siter
Sør Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Svabergene er jo der fremdeles, og det er masse plass på denne tiden av året! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest rosarød Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Nei faktisk ikke, den kommer når den kommer. Jeg har akkurat vært ute og gått tur i en drøy time i 18 minusgrader. Knakende snø under føttene, stjerneklart og en fantastisk frisk luft Nytbart! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jaaa... elsker solvarme svaberg! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har aldri lengta så mye etter sommer og sol som denne vinteren, tror jeg. 18 jævlige minus i kveld her. Fy faen 0 Siter
Sør Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har aldri lengta så mye etter sommer og sol som denne vinteren, tror jeg. 18 jævlige minus i kveld her. Fy faen Minusgrader skulle vært forbudt! Alt godt til deg, 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg gleder meg alltid til sommeren, men går ikke rundt i hverdagen og savner den. 0 Siter
frosken Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har aldri lengta så mye etter sommer og sol som denne vinteren, tror jeg. 18 jævlige minus i kveld her. Fy faen Du må da ikke banne over det flotte skiføret...*s* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sukk ja - alt annet enn -15 og stiv kuling, please!!! 0 Siter
Gjest Melis34 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 JAAAA! jeg savner definitivt det....gleder meg til campingvogna og svaberg....her er det -22 så lengter etter varme nå. og tiden går ikke fort nok. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har aldri lengta så mye etter sommer og sol som denne vinteren, tror jeg. 18 jævlige minus i kveld her. Fy faen Synes det er herlig med skikkelig vinter, jeg - når det først er denne årstiden! :-) 0 Siter
Axcia Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sommer'n kommer når den kommer. Stabil vinter er pent. Men jeg hater at det er så dritkaldt at ungene må holde seg inne. *ny kuldeperiode,... igjen* 0 Siter
annegunn Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har aldri lengta så mye etter sommer og sol som denne vinteren, tror jeg. 18 jævlige minus i kveld her. Fy faen Ikke hør på frosken... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Du må da ikke banne over det flotte skiføret...*s* Vanligvis regner jeg deg for å være særdeles frisk mentalt - et sunt sinn, rett og slett. Men når du snakker slik så blir jeg skikkelig i tvil. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Vanligvis regner jeg deg for å være særdeles frisk mentalt - et sunt sinn, rett og slett. Men når du snakker slik så blir jeg skikkelig i tvil. Du er kanskje ikke vokst opp med skiturer?Har du forsøkt å like det? Jeg tenker at de som ikke liker det, ikke vet sitt eget beste. De vet ikke hva de går glipp av, tror jeg:-) Noe av det jeg er mest takknemlig for når det gjelder mine foreldre er skiturene de tok oss med på. Hadde de ikke gjort det, er det ikke sikkert jeg hadde lært meg å like det senere. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Du er kanskje ikke vokst opp med skiturer?Har du forsøkt å like det? Jeg tenker at de som ikke liker det, ikke vet sitt eget beste. De vet ikke hva de går glipp av, tror jeg:-) Noe av det jeg er mest takknemlig for når det gjelder mine foreldre er skiturene de tok oss med på. Hadde de ikke gjort det, er det ikke sikkert jeg hadde lært meg å like det senere. Jeg hadde barneleddgikt som barn, så jeg kunne ikke nærme meg hverken langrenn eller slalomski. Jeg gikk på krykker mye av tiden. Forøvrig er protesten min mot snø og kaldt, ikke ski i seg selv 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sol, sommer, reker og kalde pils.. Mmmm.... Ikke lenge igjen nå. :0) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Ikke hør på frosken... Gjør ikke det. Sjekk mail. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Å ligge på fjellet like ved sjøen var noe som hørte ungdomstida til - eller i alle fall tida før jeg fikk barn. Ja - jeg savner det! Kunne ligge i timesvis stille og lese eller sove og høre bølgeskvulp! Om sommerene nå er vi som regel på ei strand - og jeg må være lysvåken hele tida og passe på. Men det er jo absolutt en sjarm det og! Men hvis spørsmålet var om jeg savner sommeren nå - så svarer jeg NEI! Synes det er fantastisk med skikkelig vinter!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.