Gå til innhold

Hvor mange har dobbeldyne?

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola

Ser til min overraskelse i sengesett-tråden at mange har dobbeldyne?

Jeg har altså aldri prøvd en slik så jeg kan egentlig ikke uttale meg - men.. er det ikke fryktelig upraktisk?

Jeg orker ikke ha noe luft rundt meg, må ha dyna tett pakket inntil kroppen, og gjerne i en brett innunder føttene også. Når den ene snur seg må det da bli fryktelig mye rykk og napp i dyna?

Tror ikke jeg hadde fått sove med delt dyne.. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342285-hvor-mange-har-dobbeldyne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• morsan

10

• Axcia

7

• annegunn

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde heller ikke fiksa dobbeldyne tror jeg... Er avhengig av å ha noe mellom beina når jeg ligger på siden og da hadde mannen min altid måttet ligge slik at jeg fikk legge det ene beinet over hans bein.

Jeg er dessuten en frossenpinn mens han lett svetter. Nåde ham om han lar det være en glipe under dyna slik at jeg kjenner trekk ;) Tror nok det er greiest med enkeltdyne, ja ;)

Annonse

Gjest Niccola

Jeg har en teori om at mange av de som sverger til dobbeltdyne ikke har særlig problemer med luft i mellom, selv om de er to. Noen ligger tett sammen...

Sant, noen må ligge tett for å få sove.. Selv må vi begge kunne ha armslag, så vi har heller ekstra bred seng enn dyne ;-)

Sant, noen må ligge tett for å få sove.. Selv må vi begge kunne ha armslag, så vi har heller ekstra bred seng enn dyne ;-)

Heh, ja, vi har 180 cm seng og to dyner, og kunne godt hatt enda bredere seng...... Det hender lissom det er tre oppi der.

Men jeg kjenner noen som hadde slitt uten dobbeldyne - en enkel dekker ikke to kropper.

Jeg elsker dobbeldyna, kommer aldri til å bytte igjen.

Jeg orker heller ikke luft, men jeg får pakket meg godt inn. Ligger helt inntil Snaxymannen, og dyna er såpass stor at jeg får pakket inn beina godt. Jeg er en frysepinne, men fryser aldri under dynen.

;0)

Gjest Niccola

Jeg elsker dobbeldyna, kommer aldri til å bytte igjen.

Jeg orker heller ikke luft, men jeg får pakket meg godt inn. Ligger helt inntil Snaxymannen, og dyna er såpass stor at jeg får pakket inn beina godt. Jeg er en frysepinne, men fryser aldri under dynen.

;0)

Men du er jo så bittelita også? Jeg er en høy dame, det samme er gubbleif. Høy mann, altså. ;-) Så vi måtte i så fall hatt to doble på tvers, tror jeg.

Annonse

Men du er jo så bittelita også? Jeg er en høy dame, det samme er gubbleif. Høy mann, altså. ;-) Så vi måtte i så fall hatt to doble på tvers, tror jeg.

Hihi, lite, joda, jeg kan vel ikke skyte på noe den ene aller andre veien. ;p

Jeg er 160, Snaxy er 176 cm ca.

Vi har dobbeltdyne på hytta og med 120 cms seng er det veldig nært og koselig. :o) Hjemme har vi hver vår dyne og synes det er greit.

Søstra min og kjæresten har nettopp gått bort fra dobbeldyna pga at det gjerne blir en "åpning" i midten der kald luft trekker ned når de ligger med ryggen mot hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...