Gjest SydenNå! Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Grøsser over tanken. Det er som på barneskolen. 0 Siter
nick Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Ikke nødvendigvis, men folk som Spetalen ville aldri fått seg et nummer om det ikke var for pengene som igjen gir han en viss nyhetsverdi og kjendisstatus. 0 Siter
Axcia Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Ikke nødvendigvis, men folk som Spetalen ville aldri fått seg et nummer om det ikke var for pengene som igjen gir han en viss nyhetsverdi og kjendisstatus. Enig. Utseendet og personlighet betyr svært lite, bare man har pæng. Mytji pæng. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Spørs jo både hva du legger i "sosial status" og hva du legger i "popularitet". Sosial status kan bety både penger og makt, men også at man nyter høy respekt i samfunnet, og det trenger ikke ha med makt eller penger å gjøre. Og hva mener du med popularitet - at vedkommende har flest venner? Flest beundrere? Eller hva? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Er ikke de to tingene de samme? Høy sosial status og popularitet. Nuvel. F.eks. glamourmodellene er vel populære, men nyter de egentlig så høy sosial status? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 De har vel høy sosial status for de som liker dem, dvs. de som er med på å gjøre dem populære? For min del er de ikke populære, eller har høy sosial status... ''For min del er de ikke populære, eller har høy sosial status..'' Det er vel feil bruk av ordet populær, som betyr å være likt/avholdt av mange (avledet fra latin: populus). 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Neida, mer populære enn andre er de ikke, men det er mange som "slikker dem opp og ned af ryggen" som vi sier i Danmark 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Ikke nødvendigvis, men folk som Spetalen ville aldri fått seg et nummer om det ikke var for pengene som igjen gir han en viss nyhetsverdi og kjendisstatus. Enig i det, men samtidig tror jeg mange kvinner finner "sterke" menn sexy og Spetalen vil vel av mange karakteriseres som "sterk" fordi han har kommet seg opp og fram her i livet. Intelligens er for meg mer sexy enn en fin kropp/et pent ansikt. Mannfolk tenker kanskje litt mer annerledes på det? 0 Siter
Sør Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Enig i det, men samtidig tror jeg mange kvinner finner "sterke" menn sexy og Spetalen vil vel av mange karakteriseres som "sterk" fordi han har kommet seg opp og fram her i livet. Intelligens er for meg mer sexy enn en fin kropp/et pent ansikt. Mannfolk tenker kanskje litt mer annerledes på det? Hei, Det er faktisk interessant, men etter likestilling (og da særlig at kvinner fikk økonomisk uavhengighet) så har "hva man ser etter" blitt langt likere mellom kjønnene. Med vennlig hilsen 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 I den lille byen jeg bor så er det en "klikk" av populære familier. Disse inkluderer "kjendiser", legefamilier (noen) og noen velstående. Disse kjennetegnes ved at damene bruker klær fra samme butikk Ellers har jo folk venner, uansett status. Det kan kanskje virke som om like barn leker best da 0 Siter
Axcia Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 I den lille byen jeg bor så er det en "klikk" av populære familier. Disse inkluderer "kjendiser", legefamilier (noen) og noen velstående. Disse kjennetegnes ved at damene bruker klær fra samme butikk Ellers har jo folk venner, uansett status. Det kan kanskje virke som om like barn leker best da ''Disse kjennetegnes ved at damene bruker klær fra samme butikk ;)'' Sikkert ikke Vero Moda *hehe* 0 Siter
morsan Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 I den lille byen jeg bor så er det en "klikk" av populære familier. Disse inkluderer "kjendiser", legefamilier (noen) og noen velstående. Disse kjennetegnes ved at damene bruker klær fra samme butikk Ellers har jo folk venner, uansett status. Det kan kanskje virke som om like barn leker best da ''Det kan kanskje virke som om like barn leker best da :)'' Et velkjent fenomen:-) 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 I den lille byen jeg bor så er det en "klikk" av populære familier. Disse inkluderer "kjendiser", legefamilier (noen) og noen velstående. Disse kjennetegnes ved at damene bruker klær fra samme butikk Ellers har jo folk venner, uansett status. Det kan kanskje virke som om like barn leker best da hehe... Høres ut som min lille by det der! Det er nok likt over hele landet. Skal en henge må på de samme tinga i fritid og ferier må en ha like råd. Det er vel derfor det blir slik, de som drar på harrytur til Sverige som ferie henger sammen, og de som tar en trip til Dubai og New York og slikt med jevne og korte mellomrom henger sammen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ''Disse kjennetegnes ved at damene bruker klær fra samme butikk ;)'' Sikkert ikke Vero Moda *hehe* Nope 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ''Det kan kanskje virke som om like barn leker best da :)'' Et velkjent fenomen:-) Jepp 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 hehe... Høres ut som min lille by det der! Det er nok likt over hele landet. Skal en henge må på de samme tinga i fritid og ferier må en ha like råd. Det er vel derfor det blir slik, de som drar på harrytur til Sverige som ferie henger sammen, og de som tar en trip til Dubai og New York og slikt med jevne og korte mellomrom henger sammen. Nemlig Men så har man dem som ikke er helt "lik", men som likevel er med i gjengen. Det finnes velstående som henger med mindre velstående, og de med dårligere råd som henger med "in-gjengen". Blir vel unntakene som bekrefter reglene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.