Axcia Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 http://www.adressa.no/forbruker/article1439416.ece *gleder meg til sommer og pære-is* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Har ikke savnet pæreis, men savner sommeren stadig vekk! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Men de har stappet kunstig søtstoff i Bugg'en da Nå har ikke jeg savnet akkurat den. Lakris-isen derimot - som fantes på begynnelsen/midten av 80-tallet, _den_ skulle jeg gjerne sett igjen. Får sjekke om det finnes en FB-gruppe for det... 0 Siter
Gjest Irrgelulær Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 PÆREIS ER DEN BESTE ISEN SOM FINNES! HURRA!!!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Nå blir mannen min glad. Han elsker pære-is 0 Siter
Elis31 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Jeg savner en småsjokolade(løsvekt) som het trøffe eller noe sånt....*snufs* 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Jeg så Bugg på Statoil, i ny og sukkerfri utgave. :-) 0 Siter
black wealch Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Men de har stappet kunstig søtstoff i Bugg'en da Nå har ikke jeg savnet akkurat den. Lakris-isen derimot - som fantes på begynnelsen/midten av 80-tallet, _den_ skulle jeg gjerne sett igjen. Får sjekke om det finnes en FB-gruppe for det... Isbilen har lakrisis. Kjempegod! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Isbilen har lakrisis. Kjempegod! Det demrer - det har jeg visst funnet ut før - men jeg tror det er "feil" isbil... Er det den norske eller Hjem-Is? 0 Siter
Alana Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Det demrer - det har jeg visst funnet ut før - men jeg tror det er "feil" isbil... Er det den norske eller Hjem-Is? Hjem-IS har lakris-is.:-) Før hadde de tyrkisk pepper-is. Den var god den! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Hjem-IS har lakris-is.:-) Før hadde de tyrkisk pepper-is. Den var god den! Ah - tyrkisk pepper-is hørtes også god ut... Innbiller meg at Hjem-is har sluttet her - men det skal undersøkes nærmere! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Ah - tyrkisk pepper-is hørtes også god ut... Innbiller meg at Hjem-is har sluttet her - men det skal undersøkes nærmere! :-) ''Ah - tyrkisk pepper-is hørtes også god ut'' Gosh. Puke. 0 Siter
Alana Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Ah - tyrkisk pepper-is hørtes også god ut... Innbiller meg at Hjem-is har sluttet her - men det skal undersøkes nærmere! :-) Hvis du bor på Østlandet kan du sjekke her: http://www.hjem-is.no/Default.aspx?ID=1897 0 Siter
black wealch Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Det demrer - det har jeg visst funnet ut før - men jeg tror det er "feil" isbil... Er det den norske eller Hjem-Is? Hjemis :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.