Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Småfuglene i disse dager. Jeg pleier ikke mate dem, pga kattene. Men nå tror jeg at jeg skal henge ut litt likevel. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=583836 0 Siter
Gjest Melis34 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Her er det kjøpt inn all slags godt til fuglene ) jeg synes det er så koselig å sitte på kjøkkenet og drikke te koppen min, å se ut på fuglebrettet,så mange fine små pjuskete pippiper. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Her er det kjøpt inn all slags godt til fuglene ) jeg synes det er så koselig å sitte på kjøkkenet og drikke te koppen min, å se ut på fuglebrettet,så mange fine små pjuskete pippiper. De er nydelige. Jeg syns det er så fælt når kattene har tatt en... Min favoritt er dompappen, den er ikke å se så ofte. Men den er nusselig. :0) 0 Siter
Gjest Snubleteia Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Er snart tom for solsikkefrø jeg. Må kjøpe mer 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Vi har gitt mat til småfuglene siden snøen kom. Kjempekoselig å se på når de spiser Siden vi har to katter henger vi meiseboller høyt oppe. Dessuten har vi hengt opp et fuglebrett med tak utenfor kjøkkenvinduet (også det såpass høyt oppe at kattene ikke kommer til). Vi fikk rødstruper på besøk og disse kan visstnok ikke henge i meiseboller og spise, så av den grunn fikk vi opp et brett i tillegg 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Vi har gitt mat til småfuglene siden snøen kom. Kjempekoselig å se på når de spiser Siden vi har to katter henger vi meiseboller høyt oppe. Dessuten har vi hengt opp et fuglebrett med tak utenfor kjøkkenvinduet (også det såpass høyt oppe at kattene ikke kommer til). Vi fikk rødstruper på besøk og disse kan visstnok ikke henge i meiseboller og spise, så av den grunn fikk vi opp et brett i tillegg Så koslig, de er jo så søte. Vi skal henge maten høy opp, for kattene... Vi prøvde engang å henge det på sprossene på badevinduet, men kattene kom jaggu opp dit.. :0( 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Er snart tom for solsikkefrø jeg. Må kjøpe mer Så flott! Da tenker jeg småfuglene er fornøyde hos deg. :0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Så koslig, de er jo så søte. Vi skal henge maten høy opp, for kattene... Vi prøvde engang å henge det på sprossene på badevinduet, men kattene kom jaggu opp dit.. :0( Katter er gode klatrere ;-) Vi har en liten veranda i annen etasje. Under verandagulvet har vi hengt meiseboller, og der kommer ikke kattene til De er ganske frustrerte for å si det sånn 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Katter er gode klatrere ;-) Vi har en liten veranda i annen etasje. Under verandagulvet har vi hengt meiseboller, og der kommer ikke kattene til De er ganske frustrerte for å si det sånn Hihi, det vil jeg tro! :0) 0 Siter
Elis31 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Må innrømme at jeg er litt skremt av fugleinfluensa. Og vil derfor nødig ha masse fugleskit på gårdsplassen. Men faren for fugleinfluensaer kanskje over? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Må innrømme at jeg er litt skremt av fugleinfluensa. Og vil derfor nødig ha masse fugleskit på gårdsplassen. Men faren for fugleinfluensaer kanskje over? Er ikke noe jeg bekymrer for hvertfall. :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Vi har fuglebrett med tak høyt over bakken ved kjøkkenvinduet. Det kommer ikke pondus til. Ha lagt ut tykke brødskiver i dag også. Må få kjøpt inn solsikkefrø igjen, men i dag lot vi handel være handel. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Vi har fuglebrett med tak høyt over bakken ved kjøkkenvinduet. Det kommer ikke pondus til. Ha lagt ut tykke brødskiver i dag også. Må få kjøpt inn solsikkefrø igjen, men i dag lot vi handel være handel. Hørtes bra ut. Ikke godt å komme seg på handletur i dag.. Helt kaos på veiene! :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.