Line Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Er den helt på bærtur akkurat nå? Jeg får ikke opp menyen til høyre i news feed, og når jeg klikker meg inn på profilen til noen venner, er det bare linker som er grået ut å se nedover hele wall'en deres... Egentlig er den ganske ustabil den der sida, men akk så avhengig man blir likevel... 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Virker ok hos meg i dag og de siste dagene. 0 Siter
Line Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Skrevet 2. februar 2010 Virker ok hos meg i dag og de siste dagene. Den virker igjen nå. Var visst nede for "maintainance"... men den hadde et øyeblikk klikket helt! Igjen... 0 Siter
Line Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Skrevet 2. februar 2010 Intresangt innlegg! Ja, kjempeinntresangt! Hehehe... svar meg på mitt nyeste innlegg i stedet, dersom du har noen gode synspunkter der 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.