Gjest Ønsker å prøve... Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Noen som har prøvd denne behandlingen? Isåfall, har dere fått utbytte av det? 0 Siter
Gjest hypnotika Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Har ikke prøvd. Om du prøver vil jeg også gjerne høre hvordan det gikk? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Det virker ikke. Det finnes dessverre ingen kvikkfiks for slike ting. 0 Siter
Gjest Ærlig og oppriktig Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Det virker ikke. Det finnes dessverre ingen kvikkfiks for slike ting. Hva er langfiks da? Det lurer jeg virkelig på. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Hva er langfiks da? Det lurer jeg virkelig på. Psykoterapi hos en behandler som kan dette. 0 Siter
Miamarian Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Det virker ikke. Det finnes dessverre ingen kvikkfiks for slike ting. Jeg har hatt en annen erfaring. Jeg har hver kveld hørt på hypnose for å sovne. Det funker godt for mine søvnproblemer med at jeg blir veldig avslappet av det. Så har jeg også etter at jeg begynte å høre på de opplevd at jeg er mer positiv og at selvfølelsen min har økt. Er dessverre altfor flink til å gi hjernen min negativ input og disse båndene jeg hører på om kvelden inneholder mye positivt. 0 Siter
Gjest Ønsker å prøve... Men satser på noe annet :o) Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det virker ikke. Det finnes dessverre ingen kvikkfiks for slike ting. Tusen takk for svar. Langfiks er vel gjennomgående de beste mot det meste ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.