Gå til innhold

Lykkepille/SSRI - ulemper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt det negative som blir skrevet om lykkepillen,gjorde at jeg var deprimert lenge,for jeg våget ikke prøve.

Nå går jeg på den såkalte lykkepillen,har fått ett nytt liv.Jeg er blid,glad og har fått mere energi.Hadde litt bivirkninger i starten,men det er over nå.

Vi må ikke skremme folk fra å prøve,for det kan faktisk hjelpe:)

Videoannonse
Annonse
Gjest segunda
Skrevet

Du er et særtilfelle og kan ikke brukes som eksempel for andre.

Jeg er en av dem som har brukt antidepressiva i åresvis, og jeg har også vært innom dol i åresvis. Jeg tåler ikke for stor dose og jeg er ikke alene om det. Dine råd om at jeg kunne bare øke dosen med hell var ikke gode. Du kjente ikke meg og min medisinske historie og det er ikke bare å øke dosen.

Du syntes også engang at det var bare å leve med seksuelle bivirkninger og nærmest føyset det bort. Jeg har det bra nå på riktig dose, men den er ikke stor og er kvitt alle bivirkninger. Jeg er også fast bestemt på å kvitte meg med denne dosen om ikke så lenge siden livet er nå et helt annet. Det er et råd fra legen min å vente med det en stund til siden jeg er under spesielt mye press yrkesmessig (på en positiv måte, men det påvirker meg).

Jeg har sluttet å tro på dine utsagn i forhold til medisiner. Er jeg da et særtilfelle som ikke kan tillegges noe vekt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...