Gå til innhold

Hva gjør jeg galt?

Anbefalte innlegg

Gjest lei av dette

Jeg har lyst på en ordentlig kjæreste. Men hver gang jeg møter menn er det dårlige menn. En som var gift og løy. En som var voldelig. Et par som brukte dop. Flere som bare er interessert i sex og ingenting annet. Jeg har begynt å gi opp å møte en mann. Det må være noe jeg gjør feil, men jeg skjønner ikke hva?

Eller tiltrekker jeg meg bare feile personer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342394-hva-gj%C3%B8r-jeg-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lei av dette

Tror dessverre det er mye dårlig å velge i. (?)

En må kanskje være veldig kritisk før en gjør alvor av ting.

Hvor møter du dem da?

Har møtt de forskjellige steder. Noen på byen ja. Men også gjennom bekjente o.l. Jeg er ikke typen som liker nettdateing, så det er mennesker jeg møter i virkeligheten.

Nei jeg vet ikke hva jeg gjør galt. Jeg er alltid veldig tydelig på at jeg bare er interessert i noe seriøst. Og de gir inntrykk av at de og er det, helt til jeg skjønner at jeg har blitt lurt igjen..

Gjest Nickløsheletia

Hvor treffer du disse mennene?

En kolega av meg klager over det samme, men hun treffer jo disse mennene på samme pubèn. En pub ikke jeg ville valgt om jeg var sjekker`n ;-)

Kanskje du skal melde deg inn i en turisforening og forsøke finne deg en friluftsmann? Det kan hende du vil ha bedre lykke om du bytter sjekkested?

Ja, kjedelig dette her; man blir deprimert av det... Er sikkert ingen tröst, men jeg er litt i samme situasjon selv.

For min del tror jeg det er litt kjört à finne noen pà byen, har passert 40, og nettdating funker ikke for meg heller...

Jeg tror man bare mà vaere tàlmodig à pröve à finne andre positive ting i tilvaerelsen. Men mager tröst, ja.

Annonse

Har møtt de forskjellige steder. Noen på byen ja. Men også gjennom bekjente o.l. Jeg er ikke typen som liker nettdateing, så det er mennesker jeg møter i virkeligheten.

Nei jeg vet ikke hva jeg gjør galt. Jeg er alltid veldig tydelig på at jeg bare er interessert i noe seriøst. Og de gir inntrykk av at de og er det, helt til jeg skjønner at jeg har blitt lurt igjen..

Uff, trist at noen menn er slik som lurer kvinner. De kan ikke ha respekt for andre mennesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...