Gå til innhold

sosial angst-støttegruppe?

Anbefalte innlegg

Gjest Studenten78
Skrevet

Jeg er en jente på 31 som har slitt med sosial angst siden barndommen. Det har gått opp og ned siden, men denne gangen sliter jeg veldig. Jeg har mistet flere jobber og går nå på skole, men sliter med å være på skolen pga angsten. Jeg skal begynne hos psykolog imorgen, men har så lyst å snakke med folk som sliter med samme som meg. Som er midt oppi det eller som har blitt frisk. Vil gi råd og motta råd. Noen som kjenner til en støttegruppe i Bergensområdet? Eller som vil maile med meg eventuelt? Gi en lyd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes selvhjelpsgrupper f.eks. angstringen eller du kan sjekke om det finnes et senter for selvhjelp og mestring der du bor. Kanskje mental helse har noen selvhjelpsgrupper? Det finnes en nettside for sosiale fobikere som heter sosfob.com. Der finner du likesinnede. Jeg sliter også med det samme, kan godt maile med deg hvis du oppgir mailadresse. Du kan også kontakte fastlege og bli henvist til gruppeterapi som kan hjelpe. Der kan du utfordre deg i trygge omgivelser.

Gjest Studenten78
Skrevet

Det finnes selvhjelpsgrupper f.eks. angstringen eller du kan sjekke om det finnes et senter for selvhjelp og mestring der du bor. Kanskje mental helse har noen selvhjelpsgrupper? Det finnes en nettside for sosiale fobikere som heter sosfob.com. Der finner du likesinnede. Jeg sliter også med det samme, kan godt maile med deg hvis du oppgir mailadresse. Du kan også kontakte fastlege og bli henvist til gruppeterapi som kan hjelpe. Der kan du utfordre deg i trygge omgivelser.

Takk for tipset!

Kunne være kjekt å maile litt ja hvis du har muligheten. Mailadr min er: [email protected]

Ha en fin kveld:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...