Gå til innhold

Syk på jobb...hmmmmffff....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest føltepus

Er dette et innlegg i sykelønnsdebatten? ;)

Du har sikkert _noe_ restarbeidsevne igjen..? ;)

Huff, skjønner du ikke har det så bra, ta det litt med ro, og god bedring!

''Du har sikkert _noe_ restarbeidsevne igjen..? ;)''

Er vel ikke så mye man orker å få gjort når man er så dårlig? Og med tanke på smittefaren er det kanskje best å bli hjemme?

Er vel ikke så mye man orker å få gjort når man er så dårlig? Og med tanke på smittefaren er det kanskje best å bli hjemme?

''Og med tanke på smittefaren er det kanskje best å bli hjemme''

Det er et dillemma uansett hva en velger:

Bli hjemme...dårlig samvittighet for at en er hjemme og blir fortere frisk...

Bli på jobb...dårlig samvittighet for at en kanskje smitter andre...og i tillegg ikke yter max...

Gjest Elextra

''Er vel ikke så mye man orker å få gjort når man er så dårlig? Og med tanke på smittefaren er det kanskje best å bli hjemme?''

Mitt spørsmål var ikke veldig alvorlig ment, men du har kanskje fått med deg at det er dette politikerne fokuserer på akkurat nå - at man skal få utnyttet den lille arbeidsevnen som evt. er.

Det er bare du som kan avgjøre om du er for dårlig til å jobbe.

''Og med tanke på smittefaren er det kanskje best å bli hjemme''

Det er et dillemma uansett hva en velger:

Bli hjemme...dårlig samvittighet for at en er hjemme og blir fortere frisk...

Bli på jobb...dårlig samvittighet for at en kanskje smitter andre...og i tillegg ikke yter max...

Det er det som er så genialt med hjemmekontor :-) Ingen blir smittet, og man jobber det man orker - så kan man gå på kontoret igjen når formen er bedre.

Annonse

Det er det som er så genialt med hjemmekontor :-) Ingen blir smittet, og man jobber det man orker - så kan man gå på kontoret igjen når formen er bedre.

Ikke alle som kan ha hjemmekontor dessverre. Litt tungvindt om jeg skal invitere pasientene mine med meg hjem :-)

Det verste jeg vet med å være syk, er at jeg må avbestille timene til pasientene mine i siste liten. Det er virkelig ikke moro, selv om de aller fleste tar det fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...