Gå til innhold

Trenger llitt hjelp ang behandling av trapp...

Anbefalte innlegg

Vi har fått ny trapp i huset, vi kjøpte den ubehandlet. men den kan jo ikke stå slik, da varer den vel ikke lenge...

Så da lurer jeg på hva jeg skal behandle den med?

Har hørt det er bra og vaske den med rød sprit før jeg begynner (?)

Jeg vil ha mørke trappetrinn og lyst på den andre (kanskje male den hvit??)

Takker for hjelp :)

Fortsetter under...

Forhør deg der de selger maling. Du bør bruke produkter som tåler hard bruk på en trapp. Sikkert muligheter både innen beis og maling.

http://3.bp.blogspot.com/_TdlRAtOIETo/R9bFUIMKruI/AAAAAAAABUA/8RKNGDvd1tA/s400/trapp2.jpg ¨

fant dette på nettet. slik vil jeg ha! Hehe

Ja, leste litt på jotun sin side. ble litt klokere :)

Mamma07 du også altså, arti :)

Gjest mamma07jegog

http://3.bp.blogspot.com/_TdlRAtOIETo/R9bFUIMKruI/AAAAAAAABUA/8RKNGDvd1tA/s400/trapp2.jpg ¨

fant dette på nettet. slik vil jeg ha! Hehe

Ja, leste litt på jotun sin side. ble litt klokere :)

Mamma07 du også altså, arti :)

Jeg har en snuppe på 2 år som ble født i november 07, jeg. :)

Det er fint med de kontrastene. Lurer på om jeg ville hatt enda mørkere trinn? Eventuelt hatt lyse trinn. Blir ulike effekter om man velger matt eller blank maling og. Har hørt det er mye jobb å male/beise trapp. Lykke til. :D

candyqueen_83

Jeg har en snuppe på 2 år som ble født i november 07, jeg. :)

Det er fint med de kontrastene. Lurer på om jeg ville hatt enda mørkere trinn? Eventuelt hatt lyse trinn. Blir ulike effekter om man velger matt eller blank maling og. Har hørt det er mye jobb å male/beise trapp. Lykke til. :D

Jeg ville også hatt enda mørkere trinn :o) Men det spørs jo hvordan resten av huset er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...