Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 http://www.seher.no/834701/paradise-hotel-deltaker-vil-legge-inn-mer-silikon-i-brystene Huff! ''Folk stempler meg ofte som dum, men jeg er en ærlig jente og ikke overflatisk i det hele tatt, sier Tine Helene Valle til Seher.no'' 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 ''Folk stempler meg ofte som dum, men jeg er en ærlig jente og ikke overflatisk i det hele tatt'' Hehe, bare veldig usikker på seg selv, og bakgrunnen for dét får vi i Se&Hør/ VG/ BlaBladet etc om - tja tre år? - når hun tar ut silikonen og vil bli en helt vanlig jente igjen... Begynner å gå 12 på dusinet av de der ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 ''Folk stempler meg ofte som dum, men jeg er en ærlig jente og ikke overflatisk i det hele tatt'' Hehe, bare veldig usikker på seg selv, og bakgrunnen for dét får vi i Se&Hør/ VG/ BlaBladet etc om - tja tre år? - når hun tar ut silikonen og vil bli en helt vanlig jente igjen... Begynner å gå 12 på dusinet av de der ;-) ''Begynner å gå 12 på dusinet av de der'' For ikke å si 13! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 ''Begynner å gå 12 på dusinet av de der'' For ikke å si 13! Hihi, det er det vettu. *Veldig glad i ordtak - veldig dårlig på å huske dem riktig* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Hihi, det er det vettu. *Veldig glad i ordtak - veldig dårlig på å huske dem riktig* LOL 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Hun kan umulig se selv hvor unaturlig og stygt det der ser ut. Helt grusomt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.