Gå til innhold

Sykepeleier stinker røyk

Anbefalte innlegg

Lurer på om arbeidsgiver kan gjøre noe når en sykepleier i hjemmesykepleien rett og slett stinker røyk. Alltid når jeg treffer på henne blir jeg slått av hvor sterkt det lukter av henne.

Jeg har mange røykende venner, på nært hold kjenner man røyklukt, men ikke plagsomt synes jeg. Denne sykepleieren ville jeg ikke hatt til mitt hjem hvis jeg hadde behov for hjemmesykepleie. Det er virkelig ille, tror hun har gamle sneiper i lommene og kanskje ikke vasker seg så ofte siden hun er i stand til å stinke sånn. Minner meg om lukten som kommer fra et askebeger med masse gamle sigaretter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342483-sykepeleier-stinker-r%C3%B8yk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest majas mamma

Kjenner også en i hjemmesykepleien. Hun kan også lukte veldig av røyk innimellom. Og hun røyker ikke selv. Men enkelte av brukerne røyker, hun kan "skjære lufta med kniv" som hun sier. Og har ikke anledning til å dusje mellom hvert hjemmebesøk. Da er det ikke til å unngå at lukta setter seg i hud og hår.

Kjenner også en i hjemmesykepleien. Hun kan også lukte veldig av røyk innimellom. Og hun røyker ikke selv. Men enkelte av brukerne røyker, hun kan "skjære lufta med kniv" som hun sier. Og har ikke anledning til å dusje mellom hvert hjemmebesøk. Da er det ikke til å unngå at lukta setter seg i hud og hår.

Svigerforeldrene mine har tidvis hjemmesykepleie, og stakkars de ikke-røykende sykepleierne som må oppholde seg hos dem en times tid. Da trengs det minst en dusj for å bli kvitt lukten i klærne :-(

Gjest Stinkbomber er ille

Ja, arbeidsgiver må ta dette opp med henne.

Er det fordi hun går med halvrøkte sneiper i lomma (som lukter helt forjæ...), så må hun la være det (evt. legge dem i et etui slik at de ikke stinker. Er det fordi hun må oppholde seg hos brukere som virkelig storrøyker, er det jo ikke så mye å gjøre med.

Arbeidsgiver må uansett ta det opp.

Ja, arbeidsgiver må ta dette opp med henne.

Er det fordi hun går med halvrøkte sneiper i lomma (som lukter helt forjæ...), så må hun la være det (evt. legge dem i et etui slik at de ikke stinker. Er det fordi hun må oppholde seg hos brukere som virkelig storrøyker, er det jo ikke så mye å gjøre med.

Arbeidsgiver må uansett ta det opp.

''Er det fordi hun må oppholde seg hos brukere som virkelig storrøyker, er det jo ikke så mye å gjøre med.''

Kan nok ikke skylde på brukerne her nei. Hun er en storrøyker, står ofte på utsiden av kontorene og røyker.

Annonse

Svigerforeldrene mine har tidvis hjemmesykepleie, og stakkars de ikke-røykende sykepleierne som må oppholde seg hos dem en times tid. Da trengs det minst en dusj for å bli kvitt lukten i klærne :-(

Har dem ikke en plastfrakk etc som de kan ta på seg som hindrer lukta i å sette seg ?;)

Det er ikke lov å røyke før sykepleieren kommer, da har de lov å gå igjen. Men jeg bor tydeligvis i en rar bydel på både godt og vondt.

Jeg har ikke hjemmesykepleie jeg altså, men foreldrene mine hadde 30 min i uka

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...