Gjest ryptwo Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Hei, hadde ubeskyttet samleie for et par dager siden, tok angrepillen dagen etter det, og alt var i orden. så gikk det 3-4 dager og gjorde det samme igjen med samme person, ubeskyttet igjen. men tingen nå er at han ikke fikk orgasme da han var inni meg, og han tok den ut etter ca 10 sekunder fordi han visste at dette var feil med tanke på det som tidligere hadde hendt. Vi hadde rotet litt før vi begynte med dette, så han hadde fått 'precum' når han hadde den inni meg. Etter dette avsluttet vi det korte samleiet. Er bare bekymret om det er en mulighet for at han kan ha gjort meg gravid? Summert: - Får mensen om ca. 14 dager - Har allerede tatt angrepillen i denne syklusen - Han oppnådde ikke klimaks når han var inni meg den siste gangen vi hadde ubeskyttet samleie - Varte i få sekunder på grunn av samleiet før dette 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Hvis du skal ha mensen om to uker så er du i den aller mest usikre perioden for tiden, om du har normal syklus. Det er heller ikke alltid angrepillen virker. Kom deg til legen og få skikkelig prevensjonsveiledning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.