ringerikskringla Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Min mann er gullsmed og har ett lite verksted i kjelleren. Vi har flytte og i morgen skal min datter på 6 år enedelig få møte sin gamle veninne igjen.Nå sitter hun og pappan på verksted og lager ett smykke til veninnen. Hun har selv tegnet hjerte på papir og vært med og skjære det ut i en sølvplate. Hun er helt i hundre og synes det er så gøy. Og veninnen får ett smykke som ingen andre har...... Kanskje hun blir en liten gullsmed 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 For et koselig innlegg :-) Venninnen blir sikkert superfornøyd!!!! :-) 0 Siter
Axcia Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Veldig hyggelig innlegg! Å få være med å lage et egetdesignet sølvsmykke - det er ikke noe alle barn har muligheten til :-) Tenker venninna også blir stolt :-))) 0 Siter
Liliaceae Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Så utrolig flott og personlig gave. Morsomt for datteren din å ha laget smykke selv. 0 Siter
waxo Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Åhh, skulle ønske jeg var venninne til din datter, og hadde fått et sånt smykke :-) "smelt" 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Så heldige både foreldre, datter og venninne er 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Så gøy. Og slike gaver er jo ekstra verdifulle. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.