Gå til innhold

Forelsket i egen halvsøster

Anbefalte innlegg

En kompis møtte sin halvsøster for første gang i voksen alder. Dette er et par uker siden og jeg vet ikke, men det er noe i måten han er i sammen med henne på og måten han snakker om henne på som en skulle skulle trodd han rett og slett var litt betatt av henne..

Kan det virkelig forekomme å bli forelsket i din egen søster eller bror så lenge en ikke kjenner hverandre fra før? Det høres jo veldig incestiøst ut, men samtidig har de jo ikke bygget som opp en ordentlig søskenfølelse for hverandre. Sånn sett er det nesten mer incestiøst dersom stesøsken eller barn som har vokst opp sammen i en familie, blir forelsket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342512-forelsket-i-egen-halvs%C3%B8ster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest men har ikke sett ham igjen

Det er klart det er mulig.

Men samtidig så er det slettes ikke sikkert det er sånn det ligger an

Jeg har selv møtt en bror i voksen alder, han lignet meg. Samme farge på håret, lengre hår, samme type. Jeg ble så glad og følte så iver i å se at det var en blodsbror som var så lik meg

Jeg kjente sånn kribling og følte sånne myke, ivrige og direkte og gode følelser for ham

For de som ikke vet hva dette er kunne det nok se ut til at glitringen i øynene mine kunne være av noe annet

Men det var helt enkelt spesiellt og godt å se et menneske en følte sånn knytning til

Det er klart det er mulig.

Men samtidig så er det slettes ikke sikkert det er sånn det ligger an

Jeg har selv møtt en bror i voksen alder, han lignet meg. Samme farge på håret, lengre hår, samme type. Jeg ble så glad og følte så iver i å se at det var en blodsbror som var så lik meg

Jeg kjente sånn kribling og følte sånne myke, ivrige og direkte og gode følelser for ham

For de som ikke vet hva dette er kunne det nok se ut til at glitringen i øynene mine kunne være av noe annet

Men det var helt enkelt spesiellt og godt å se et menneske en følte sånn knytning til

Ja det er vel kanskje sånne varme, glade følelser han også har for søsteren sin.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...