Gå til innhold

«Charter»-Hilde (40) falt for 19 år yngre mann

Anbefalte innlegg

"Sjekkingen i «Charterfeber» på TV3 i fjor resulterte ikke i kjærlighet, men nå sprudler Hilde (40) i lykkerus. ... realitykjendisen har forelsket seg i en 21 år gammel mann.

- Jeg merker ikke aldersforskjellen, men er så lykkelig at jeg bare vil skrike det ut til all verden!"

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=570308

Det er hyggelig at vi nå har fått full likestilling også på dette området!

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Line

4

• candyqueen_83

3

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

Han må være blind OG mentalt tilbakestående. Det kan ikke finnes noen annen forklaring.

Jeg kjenner han, og kan si at han hverken er mental tilbakestående eller blind. Han har alltid vært glad i store damer, og er faktisk oppriktig glad i henne.

Annonse

Han må være blind OG mentalt tilbakestående. Det kan ikke finnes noen annen forklaring.

Nå må du gi deg Nick, det er ikke bare dere mannfolk som har lov å like de yngre. Er Sheila like gammel som deg da, jeg bare spør altså :o)

For hvis hun er endel yngre enn deg så blir jeg streng her :o

Annonse

Hehe... dette er jo gammelt nytt? De har vært i diverse ukeblader mange ganger. Skal tro hvor lenge forholdet varer...

''De har vært i diverse ukeblader mange ganger. ''

Ikke alle av oss som holder seg jevnlig oppdatert på ukebladfronten, vettø! ;-)

Persille1365381127

Det er jo en fordel at ikke alle menn liker 23 år gamle blonde damer som veier maks 55 kg....

Jeg synes kanskje konstellasjonen 21/40 er litt drøy uansett hvem som er eldst og yngst, men 31/50 hadde ikke gjort noen ting...

Nå må du gi deg Nick, det er ikke bare dere mannfolk som har lov å like de yngre. Er Sheila like gammel som deg da, jeg bare spør altså :o)

For hvis hun er endel yngre enn deg så blir jeg streng her :o

Jeg anser alderen som det minste problemet i denne konstellasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...