Gjest majas mamma Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Mannen vil ha biff til kveldens lørdagskos. Men har dere en spennede variant dere vil dele, eller tips til litt spennende grønnsaker eller sauser. Elsker biff, men kunne tenke meg litt mer enn bare biff og føltegratnerte/bakte poteter. hva med ratatouille f.eks., passer det til biff? Fint med rask tilbakemelding for vi skal snart ut og handle!! 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Liker best biff med fløtegratinerte poteter, børnnaissaus og stua erter selv. Men det blir vel forlite fint og modderne for deg? 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Liker best biff med fløtegratinerte poteter, børnnaissaus og stua erter selv. Men det blir vel forlite fint og modderne for deg? Nei, ikke nødvendigvis. Stuede erter har jeg aldri prøvd før, ikke til biff. Er ikke nødvendigvis på jakt etter noe "moderne", bare en litt annerledes variant enn den jeg pleier å ordne. 0 Siter
Axcia Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Liker best biff med fløtegratinerte poteter, børnnaissaus og stua erter selv. Men det blir vel forlite fint og modderne for deg? Du glemte stua tyttebær... 0 Siter
Gjest bipp.. Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Vi skal ha brokkoli og blomkålgrateng til. En satat og rosepepper saus. 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Du glemte stua tyttebær... Til Biff?????? 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 jeg syns det er godt med salat til, mais, berneusaus og en stekt tomat ved siden av.. nam... og evt hvitløksbaguetter.. 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Mitt favorittilbehør i det siste har vært å steke paprikastrimpler, purreløkringer og skivet sopp i stekepanna. Og etter at biffen er stekt, har jeg laget fløtesaus ved å ha fløte oppi stekepanna, pepper, salt, litt ymse krydder og litt vann og la det koke litt/reduseres. Nam nam:-) Jeg liker også godt grønn asparges til, og den steker jeg også gjerne i stekepanna. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Mitt favorittilbehør i det siste har vært å steke paprikastrimpler, purreløkringer og skivet sopp i stekepanna. Og etter at biffen er stekt, har jeg laget fløtesaus ved å ha fløte oppi stekepanna, pepper, salt, litt ymse krydder og litt vann og la det koke litt/reduseres. Nam nam:-) Jeg liker også godt grønn asparges til, og den steker jeg også gjerne i stekepanna. Du gjør sånn som meg, jeg steker masse grønnsaker ved siden av og lager ofte grønn peppersaus ved siden av 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Du gjør sånn som meg, jeg steker masse grønnsaker ved siden av og lager ofte grønn peppersaus ved siden av mmmm fikk lyst på biff :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 mmmm fikk lyst på biff :-) Jeg og og det har jeg ikke i huset ( 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg og og det har jeg ikke i huset ( ikke jeg heller... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Til Biff?????? Det er iallefall bedre til biff enn til sex. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Det er iallefall bedre til biff enn til sex. ''Det er iallefall bedre til biff enn til sex.'' Klikket meg inn fra 100 nyeste og lurte fælt på hva i huleste du svarte på! Måtte inn i tråden for å se og da ga det plutselig mening. ) 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Det er iallefall bedre til biff enn til sex. ...skeptisk... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 ''Det er iallefall bedre til biff enn til sex.'' Klikket meg inn fra 100 nyeste og lurte fælt på hva i huleste du svarte på! Måtte inn i tråden for å se og da ga det plutselig mening. ) Hehe ;-) Var litt usikker på om det var særlig lurt å skrive dette her, for den er ganske intern. Andre kan jo begynne å lure på om jeg er riktig navla 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 ...skeptisk... Forsåvidt jeg også, men må man velge mellom to onder, så... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg pleier å steike strimler av paprika + sukkererter ved siden av. Stekt sopp er også nydelig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Hehe ;-) Var litt usikker på om det var særlig lurt å skrive dette her, for den er ganske intern. Andre kan jo begynne å lure på om jeg er riktig navla Jeg skjønte hva du mente med en gang jeg så hvem du svarte. ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg skjønte hva du mente med en gang jeg så hvem du svarte. ;o) Jammen godt å høre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.