Gjest Etter tacoen Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Kan man ta vare på de for å bruke de til matpakke etc? Må de fryses da? 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Ettersom vi kun har én tortilla-spiser i huset, blir det til at vi fryser resten av pakken, go bruker den neste gang vi har taco. 0 Siter
Gjest Etter tacoen Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Men da har du ikke varmet alle til tacoen? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg bare pakker dem inn i en plastpose jeg. Går fint det. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Pakker dem i plast og så går de i matpakker ja. Funker fint det ) 0 Siter
Hypoen Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Men da har du ikke varmet alle til tacoen? Varmer hele pakken , de som evt.blir til overs pakker jeg inn i plast. Brukes til matpakka dagen etter.Gjerne med smøreost og spekeskinke...nam , nam 0 Siter
Gjest Jummmie Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Dagen etter smører vi rester av chilisausen på tortillaen og strør på ost. Legger en til tortilla over og steker i stekepanna. 0 Siter
grot Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Dagen etter smører vi rester av chilisausen på tortillaen og strør på ost. Legger en til tortilla over og steker i stekepanna. Jeg gjør det samme men bruker bare ost og skinke. Steker i tørr stekepanne (ikke for sterk varme) til osten har smeltet. Kjempegodt:-) 0 Siter
Speak Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Vi bruker ofte bare 1/2 pakke, og fryser ned resten til neste gnag vi skal ha det. Fungerer helt fint. Men de må ikke være varmet opp først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.