Gjest vil forandre en del ting i livet mitt Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe dette som Wallstickers og ha over senga, slik at jeg ser et hver kveld. Tror dere man blir drittlei av å ha det der? Sikkert ikke så morsomt om man blir syk, eller noe annet tragisk skjer som man ikke kan avhjelpe med positiv tekning. Men da kan jeg jo ta det vekk. http://www.boligfryd.no/productdetails.php?product=902 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Det syns jeg fu skulle få deg ja, kjempe fint! Og positiv tenkning er aldri feil. :0) 0 Siter
Gjest tjing Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Synes det er nydelig og man mister ikke evnen til å drømme selv om man blir syk. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Det er jo i dårlige tider du kanskje trenger dette mest ;-) Kult på et soverom som ellers er i minimalistisk stil 0 Siter
Gjest higgun Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Blir du dritlei så kan du kjøpe en sticker med: "Livet er for kjipt aha..." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.