Gå til innhold

Blemmer i huden under svangerskap

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er gravid i uke 36 og i de siste dagene har jeg fått så mye små-blemmer på huden. Ser nesten ut som bittesmå vorter, knuppeliknende liksom. Når jeg klemmer på dem, virker det som om det bare er hud, altså ikke væskefylt. De har dukket opp tett i tett øverst på magen, under brystene og fra underarmen og inn mot brystet. I panna har jeg noe liknende, men de ser mer ut som småkviser som ikke modnes. Vanskelig å beskrive... Det klør ikke, men jeg irriterer meg over dem likevel, selv om det sikkert bare er bagateller og ikke noe farlig. De er heller ikke røde, men har samme farge som huden ellers.

Hva er dette? Er det normalt så sent i svangerskapet, kanskje?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34256-blemmer-i-huden-under-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...