Gjest Redd for henne Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Min søster er separert fra sin mann. De snakker ikke sammens i de hele tatt og det er hennes valg. Han blir gjerne prøve igjen men hun vil ikke tilbake til han. I går skulle vi feire hennes bursdag og dro til våres faste uteplass. Etter ei stund oppdaget vi en mann langt inni lokalet som satt å kikket på oss og det var x mannen. Hun snakket med noen menn i baren men da kom x mannen bort til dem og be dem om å holde seg unna henne. Jeg sa at han ikke kan være i nærheten av henne pga besøksforbudet men han sa at han hadde også rett til å gå ut. Men han er avholdsmann og er aldri ut på byen. Men har hørt at etter han flyttet ut har han vært den uteplassen hver helg. Sikkert for å sjekke om hun kom. Hva skal vi gjøre med en sånn mann? 0 Siter
Humatus Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Man kan jo ikke nekte mannen å gå ut. Helt klart. Men hadde jeg vært dere ville jeg ha gitt politiet en heads up om at han gjør dette. 0 Siter
Sør Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Hei, Det avhenger vel av hvordan besøksforbudet er formulert - om det går på adressen, eller "nærheten av henne". En annen mulighet er å snakke med eierne av utestedet, vise dem besøksforbudet (selv om det ikke gjelder der), og be dem kaste han ut. Det gjør de trolig. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest honnicorn Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Du skriver besøksforbud. Har altså denne damen vært hos politiet og fått godkjent et besøksforbud? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.