Gjest Luca5 Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Jeg skrev et innlegg for litt siden om at det luktet rart på badet. Vi fant ut at vi hadde et sluk under vaskemaskinen som ikke har vært i bruk på 2 år så jeg helte vann og klor ned i sluket, og dette hjalp mye på lukten. Men de siste to dagene synes jeg fortsatt det lukter den samme lukten dog ikke like intenst. Jeg har nå oppdaget at det lukter fra vannavløpet der vaskemaskinen er koblet til vannkranen. Noen tips til hva vi kan gjøre med dette? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Det er sikkert vokst alger inni der, ta det fra hverandre og rens det inni. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Hvis det går an å gjøre som høstløv foreslår, ville jeg gjort det. Har gjort det selv noen ganger. Husk bare på hvor delene skal være (gjorde den tabben en gang, måtte ha andre til å sette det sammen igjen *s*) 0 Siter
Gjest solslyng Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Hvis et sluk ikke blir brukt og dermed tørker vil det komme vond lukt fra det. Hjelper å tømme vann oppi det med jevne mellomrom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.