Gjest Litt missforstått. Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Har fått journalutskrift og ser at den inneholder en del feil, noen faktafeil og noen av type "pasienten opplevde..." som jeg slett ikke kjenner meg igjen i. Det var helt andre ting jeg reagerte på og som var sentrale for meg enn det som står i journal. Sannsynligvis har det ikke så stor behandlingsmessig betydning. Faktafeil er lette å korrigere. Fakta som tidspunkt, antall etc bør vel være riktig selv om de ikke er vesentlige? Jeg er usikker på om det er vits i å ta opp beskrivelsene av mine "opplevelser" som jeg ikke kjenner meg igjen i. Det kjennes selvsagt ugreit. Noe av missforståelsene tror jeg skyldes vanetenkning elller "favorittolkninger" fra behandlers side. For meg betyr det noe at det som står om meg er riktig. Men jeg ønsker ikke å flisespikke. Vil det kunne ha verdi for behandler å få vite at h*n har misstoket meg? Er dette noe jeg bør ta opp? (Vil i så fall gjøre det skriftlig.) Er stort sett fornøyd med behandling. Behandling er ikke avsluttet. mvh 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har ikke noe "riktig" svar til deg. Det spørs hva feilene går på, hvor stor betydning de har tenker jeg. Har selv opplevd at det er noen feil i min epiksise fra forrige behandler. Men har ikke tatt det opp. Ikke tenker jeg å gjøre det heller. Tenker som så at jeg får ta det hvis det skulle bli et aktuelt tema. Men det er meg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.