nick Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Sandra Lyng Haugen. Hun er noe av det søteste som går i to sko, og er så sjarmerende at jeg tar meg i å glise som en idiot foran TV'n når hun er på. Dialekten er så bra at hun nesten er på høyde med ei som snakker trøndersk. Noen flere sånne hadde gjort seg. 0 Siter
Axcia Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 ''Dialekten er så bra at hun nesten er på høyde med ei som snakker trøndersk. '' *hehe* smiiiiiiiiiiler 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Hun gjør seg så sukkersøt og barnslig at det er pinlig å se på. Det funket for 5 år siden, men hun er for voksen til slikt nå synes jeg. 0 Siter
Gjest nettavisn Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Hun framstår som en wannabe-Lolita. Blir flau på hennes vegne når jeg ser henen på tv. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Søt og sjarmerende jente. Men virker litt vel naiv synes jeg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.