Gå til innhold

Moten vi fryktet er tilbake....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har alltid vært svak for snekkerbukser. :o) Hadde flere da jeg var gravid, men har ikke brukt det siden - det passer liksom ikke helt for en voksen kvinne synes jeg, men jeg liker plagget. :o)

Men body og skulderputer... *GRØSS*

Body synes jeg ikke er så ille hvis man har noe pent over. det betyr jo bare at man slipper å ha en topp/singlet som krøller seg nedi buksa:-) Men jeg syntes den gang da at bodyer flest (ihvertfall dem som var i mitt daværende prisleie) ble for korte. Fikk lett en ufrivillig "sprekkings", gitt!

Skulderputer, ja, litt er jo ikke gæernt, da. Da slipper mange jo å se ut som en vinflaske over skuldrene. Problemet var jo at det tok helt av... Men så du Rhianna da hun gjestet Skavlan? Temmelig brede skulderputer! Men kult likevel (ihvertfall på henne!):

http://cdn.buzznet.com/media-cdn/jj1/headlines/2010/01/rihanna-skavlan-talk-show-sweden.jpg

Slike enermede kjoler likte jeg aldri - det blir bare rart for meg! Litt sånn: bestem deg, da!!

Et eksempel jeg husker godt, i disse MGP-tider:

http://www.esceurovision.com/include/esc/Linda-Martin.jpg

Ok, ikke les svaret jeg ga til Lillemus!! *ha ha*

Selvsagt klarte jeg ikke å la være!!!!!!! *hytter med neven*

Jeg kjøpte meg en dritkul, sølvfarget, enermet kjole full av paljetter til jul ;) Superstilig med sorte, blanke tights og høyhælte sko til :)

Enermede kjoler blir aldri kjedelige i motsetning til endel kjoler som er symmetriske, så det så!!! ;)

Annonse

Personlig liker jeg snekkerbukser og dongeriskjorter. Jeg går nesten alltid i åpen skjorte over en T-trøye når jeg er hjemme, unntatt i den perioden det er varmt nok til å sløyfe den.

Men jeg tror ikke jeg kjøper snekkerbukse - føler meg i eldste laget for akkurat det.

Body synes jeg ikke er så ille hvis man har noe pent over. det betyr jo bare at man slipper å ha en topp/singlet som krøller seg nedi buksa:-) Men jeg syntes den gang da at bodyer flest (ihvertfall dem som var i mitt daværende prisleie) ble for korte. Fikk lett en ufrivillig "sprekkings", gitt!

Skulderputer, ja, litt er jo ikke gæernt, da. Da slipper mange jo å se ut som en vinflaske over skuldrene. Problemet var jo at det tok helt av... Men så du Rhianna da hun gjestet Skavlan? Temmelig brede skulderputer! Men kult likevel (ihvertfall på henne!):

http://cdn.buzznet.com/media-cdn/jj1/headlines/2010/01/rihanna-skavlan-talk-show-sweden.jpg

Slike enermede kjoler likte jeg aldri - det blir bare rart for meg! Litt sånn: bestem deg, da!!

Et eksempel jeg husker godt, i disse MGP-tider:

http://www.esceurovision.com/include/esc/Linda-Martin.jpg

*Hahahaha* En-ermet kjole med skulderpute! Rene kinderegget! ;o)

Gjest Elextra

Jeg har alltid vært svak for snekkerbukser. :o) Hadde flere da jeg var gravid, men har ikke brukt det siden - det passer liksom ikke helt for en voksen kvinne synes jeg, men jeg liker plagget. :o)

Men body og skulderputer... *GRØSS*

''Jeg har alltid vært svak for snekkerbukser. :o) Hadde flere da jeg var gravid, men har ikke brukt det siden'''

Hahaha, hvorfor forundrer det meg ikke at du er glad i snekkerbukser? Og at du gjerne brukte dem da du var gravid?

*minnes flere tidligere innlegg der jeg jumrer av vordende mødre som liker å se ut som bamser*

;P

Gjest Elextra

Personlig liker jeg snekkerbukser og dongeriskjorter. Jeg går nesten alltid i åpen skjorte over en T-trøye når jeg er hjemme, unntatt i den perioden det er varmt nok til å sløyfe den.

Men jeg tror ikke jeg kjøper snekkerbukse - føler meg i eldste laget for akkurat det.

Snekkerbukser gjør seg best på de under fem.

''Jeg har alltid vært svak for snekkerbukser. :o) Hadde flere da jeg var gravid, men har ikke brukt det siden'''

Hahaha, hvorfor forundrer det meg ikke at du er glad i snekkerbukser? Og at du gjerne brukte dem da du var gravid?

*minnes flere tidligere innlegg der jeg jumrer av vordende mødre som liker å se ut som bamser*

;P

Synes snekkerbuksene var helt toppers da jeg var gravid jeg, det var jo pyton med bukser som strammet over magen. :o)

Annonse

Gjest Elextra

Synes snekkerbuksene var helt toppers da jeg var gravid jeg, det var jo pyton med bukser som strammet over magen. :o)

''Synes snekkerbuksene var helt toppers da jeg var gravid jeg, det var jo pyton med bukser som strammet over magen''

Helt enig i det, da! :-)

Selv brukte jeg stortsett gravidebukser med elastisk, høyt liv, men de så ut som vanlige bukser når jeg hadde en topp utenpå.

Gjest Elextra

''Enermede kjoler, body,''

Neppe aktuelt.

'' hullete jeans''

Det har jeg, selvfølgelig :-)

'' snekkerbukse''

Aldri!

''sykkelshorts''

Alt til sitt bruk - kommer ikke til å bruke sykkelshorts til annet enn sykling.

'', skulderputer''

Ja, har allerede begynt å bruke noe bredere skuldre enn for et par år siden.

'', stor jeansskjorte

''

Store skjorter er deilige - men mest til fritidsbruk/hjemme.

''avklippet jeans''

Ja, klippet av en gammel jeans og brukte til shorts i fjor sommer, presis som jeg gjorde på 80-tallet.

'' og rumpetaske!!''

Tja, alt til sitt bruk, igjen, rumpetaske bruker jeg på skitur! :-)

'

Gjest Tjukkasine

''Synes snekkerbuksene var helt toppers da jeg var gravid jeg, det var jo pyton med bukser som strammet over magen''

Helt enig i det, da! :-)

Selv brukte jeg stortsett gravidebukser med elastisk, høyt liv, men de så ut som vanlige bukser når jeg hadde en topp utenpå.

Elastisk høyt liv.... Det er sånt jeg går med til vanlig det. hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...