Gå til innhold

morsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det på søndag det er morsdag?

Pleier dere gi noe til mødrene deres?

Gjest kake og blomster
Skrevet

Vi pleier å treffes (hos en av oss barna, eller hos henne) og så gir vi blomster.

Skrevet

På søndag er det morsdag, Valentines og Fastelavn :)

Mor pleier å få et kort og en telefon :)

Skrevet

På søndag er det morsdag, Valentines og Fastelavn :)

Mor pleier å få et kort og en telefon :)

Oi,det var mye på en gang.

Skrevet

Det er på søndag som kommer :-)

Det er i tillegg fastelavens og valentinsdag på samme dag :-)

Vi bruker å gi blomster til mamma. Av barna får jeg hjemme laget kort og masse gode ord og og hvor glad de er i mammaen sin osv. Altså - den beste gaven jeg kan få (synes jeg)

hvordan gjør dere det?

Skrevet

I Norge er morsdagen alltid andre søndag i februar. Valentines er datofestet og fastelaven har med kirkeåret å gjøre, så det er tilfeldig at de faller sammen i år.

Vi gjør ikke noe særlig utav mors- og farsdag. Vi feirer bursdager.

Skrevet

Det er på søndag som kommer :-)

Det er i tillegg fastelavens og valentinsdag på samme dag :-)

Vi bruker å gi blomster til mamma. Av barna får jeg hjemme laget kort og masse gode ord og og hvor glad de er i mammaen sin osv. Altså - den beste gaven jeg kan få (synes jeg)

hvordan gjør dere det?

''Av barna får jeg hjemme laget kort og masse gode ord og og hvor glad de er i mammaen sin ''

Så koselig ;-)

Pleier å kjøpe en liten ting til min mor,kort får hun også. Av mine barn får jeg også en liten ting,men den pleier faren å kjøpe. Nå de var mindre fikk jeg også kort, og ting de hadde laget på skolen eller i barnehagen,var det som varmet mest.

Skrevet

Oi,det var mye på en gang.

Ja :) I tillegg har vi bursdag i familien den dagen :) Det blir mye feiring på en gang :D

Skrevet

Ja, på søndag. Kjøper nok noen blomster som ho får da jeg treffer henne på lørdag.

Skrevet

''Av barna får jeg hjemme laget kort og masse gode ord og og hvor glad de er i mammaen sin ''

Så koselig ;-)

Pleier å kjøpe en liten ting til min mor,kort får hun også. Av mine barn får jeg også en liten ting,men den pleier faren å kjøpe. Nå de var mindre fikk jeg også kort, og ting de hadde laget på skolen eller i barnehagen,var det som varmet mest.

Høres koselig ut ja :-)

Skrevet

Ja :) I tillegg har vi bursdag i familien den dagen :) Det blir mye feiring på en gang :D

Hehe,er vel kanskje like greit å ta alt på en gang :-D

Skrevet

Hehe,er vel kanskje like greit å ta alt på en gang :-D

he, he - ja, hvorfor ikke :)

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, har aldri hatt tradisjon for det, selv om det hendte min mor fikk en liten oppmerksomhet i gamle dager.

Skrevet

Min mor lever ikke lenger, men vi pleide å gi en liten oppmerksomhet til henne mens hun levde ja.

Ungene tegner gjerne noe og lager et kort til meg og eksen kjøper gjerne noe fra ungene. I år har jeg vært frekk nok til å si fra at jeg ikke ønsker meg sjokolade, det er nemlig veldig ofte akkurat det jeg får fra den kanten til morsdagen. :o) Dvs. jeg sa at jeg ikke skulle ha noe og i alle fall ikke sjokolade.

Skrevet

Må vel få ungene til å lage noe fint til henne.

:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...