Gjest farligfarligfarlig Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg bruker en uten parfyme og forsøker å finne en uten for mange farlige stoffer; de blir jo trekt inn i huden. Ja, du kan jo dø :-) 0 Siter
tusseline Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Palmolive roll-on, grønn. Funker som f... Ingen svettelukt. 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 bruker roll-on. enten sterilan eller liknende eller fra h&m.. med forskjellige gode lukter =) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Vichy 48H, kjøpes på apotek. http://www.comparestoreprices.co.uk/images/vi/vichy-antiperspirant-roll-on-48-hour-intensive-50ml.jpg Jeg trenger noe som holder godt, som ikke irriterer huden, og stopper effektivt svette, og denne har jeg brukt fast lenge nå. Koster litt, men er drøy. 0 Siter
Platina Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg bruker Cosmica roll on fra apoteket. Den uten parfyme. Mange deodoranter gir meg kløe, men ikke den. Dessuten synes jeg mange doedoranter med parfyme lukter ugg. 0 Siter
Mirabell Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg bruker roll on til daglig, nå tror jeg det er Biotherm (?) Men jeg har alltid en tørr stick som jeg kan ta med på flyreiser, så slipper jeg å putte den i pose gjennom sikkerhetskontrollen! 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg bruker roll on til daglig, nå tror jeg det er Biotherm (?) Men jeg har alltid en tørr stick som jeg kan ta med på flyreiser, så slipper jeg å putte den i pose gjennom sikkerhetskontrollen! Tørr stick? Aldri hørt om :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Bruker Sterilan stick. Den er tørr, og den eneste jeg kan bruke. :0) 0 Siter
karisma Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg bruker Clinique sin - helt fantastisk bra på meg. Bruker roll-on, og ruller frem og tilbake noen ganger. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg bruker roll on til daglig, nå tror jeg det er Biotherm (?) Men jeg har alltid en tørr stick som jeg kan ta med på flyreiser, så slipper jeg å putte den i pose gjennom sikkerhetskontrollen! ''jeg har alltid en tørr stick som jeg kan ta med på flyreiser, så slipper jeg å putte den i pose gjennom sikkerhetskontrollen!'' *klaske seg på panna* - lurt!! Det har jeg søren ikke tenkt på.. Takk ;o) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Bruker helsedeodorant. Krystalldeo eller hva den heter. Vært litt nysgjerrig på den der - den funker altså? Jeg svetter en del under mensen, takler den det tror du? Funker den med en gang eller må man tilvennes..? (vet ikke hvor jeg har dette siste fra, egentlig..:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Vært litt nysgjerrig på den der - den funker altså? Jeg svetter en del under mensen, takler den det tror du? Funker den med en gang eller må man tilvennes..? (vet ikke hvor jeg har dette siste fra, egentlig..:-) Jeg har faktisk bare brukt den noen dager nå så jeg vet ikke. Men har jo hørt mye bra om den. Jeg har tidligere svetta i perioder, så ca en gang i mnd bruker jeg cosmica med aluminiumklorid for at svetten ikke skal lukte. Så da holder det uansett med denne til daglig. 0 Siter
Mirabell Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Tørr stick? Aldri hørt om :-) ''Tørr stick? Aldri hørt om :-)'' Du finner tørr deo-stick i flere vanlige merker i dagligvarebutikker! 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Jeg bruker Clarins roll-on og har gjort i mange år. Pleier å kjøpe den i tax-free når jeg er ute og reiser. 0 Siter
tiliti Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 STOP 24 fra apoteket. Uten parfyme, stopper svetten. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 ''Tørr stick? Aldri hørt om :-)'' Du finner tørr deo-stick i flere vanlige merker i dagligvarebutikker! Har aldri sett slike, så får se etter en gang :-) 0 Siter
Gjest Horribel på flekker Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Jeg bruker Sterilan spray Fantastisk mot flekker sier reklamen, fantastisk PÅ flekker sier jeg. Garantert, det er ikke det klesplagget som ikke får hvite striper av den der Sprayer en god dusj, og den lukter godt. Derfor jeg ikke klarer å la være å kjøpe den selv om den altså er den værste noen sinne som jeg har vært borti vedr. flekker 0 Siter
blåbringebær Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Denne tråden skal jeg følge med på - finner ingenting som erstatter - hold dere fast - gode gamle rosa MuM. Luktet a l d r i svette med den, men etter den gikk ut av produksjon (jadda - drar på årene;) finner jeg ingenting. Har den gått ut av produksjon? Jeg kjøpte nettopp en rosa mum på tilbud på Europris. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Har den gått ut av produksjon? Jeg kjøpte nettopp en rosa mum på tilbud på Europris. Takk for tips - har aldri vært på Europris, men nå skal jeg prøve å finne en (pluss teste it Estee L sin). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.