Gjest den furua den furua Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Er det noen som har noen artige ideer til hva man kan gjøre med en furukommode så den blir litt mer spennende og artig? Jeg har tenkt å male og bytte knotter, men kunne jeg gjort noe annet - noen spesielle farger eller annet kuult? 0 Siter
Gjest Urakelet Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Fem bokser med spraymaling i forskjellige farger og litt kreativitet er alt som skal til. 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Stikk innom bibilioteket og sjekk om de har bladet BoligPluss - der har jeg sett flere artikler som omhandler oppussing av loppemarkedfunn og andre gamle, kjedelige møbler. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Hva med å beise den i en hvit farge (eks lakkbeis, Obs bygg) og bytte ut knottene med smijernshåndtak (eks biltema)? 0 Siter
Gjest mye rart er mulig Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Nye bein, nye knotter. Om du vil ha den blank: Bruk bengalakk. Eventuelt tapetser skuffene og lakker over. Alternativt tapetser toppen og legg på en glassplate. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.