Axcia Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 http://www.kjendis.no/2010/02/09/kjendis/victoria/kongelige/utenriks/10309514/ Victoria-barbie? Eller et nytt servise? Eller en kakeboks med Victoria og Daniel? ;-) Barbien var fin (har ei lita ei i rett alder) 0 Siter
ekte nick Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Søren, kan jeg ikke få en Märtha Louise også! 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg var på språkskole i England den sommeren Charles & Diana giftet seg - det var ikke grenser for hva slags type suvernirer man kunne kjøpe med bilde av dem på, "the Royal Wedding" etc etc. Enhver butikk med respekt for seg selv hadde ryddet ett helt utstillingsvindu og satt opp et megabilde av de nyforlovede med gullramme, sløyfer og gratulasjonsbanner. Eksempler på suvernirer: Kopper, kortstokk, flagg, veggbilder i stoff m påtrykt bildde, ditto pute og pledd osv, buttons, luer/caps, Rubiks kube med ulike bilder av dem på hver side, sjokolade, drops, etc etc... *pust & pes* 0 Siter
Axcia Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Skrevet 9. februar 2010 Jeg var på språkskole i England den sommeren Charles & Diana giftet seg - det var ikke grenser for hva slags type suvernirer man kunne kjøpe med bilde av dem på, "the Royal Wedding" etc etc. Enhver butikk med respekt for seg selv hadde ryddet ett helt utstillingsvindu og satt opp et megabilde av de nyforlovede med gullramme, sløyfer og gratulasjonsbanner. Eksempler på suvernirer: Kopper, kortstokk, flagg, veggbilder i stoff m påtrykt bildde, ditto pute og pledd osv, buttons, luer/caps, Rubiks kube med ulike bilder av dem på hver side, sjokolade, drops, etc etc... *pust & pes* ^^ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.