Janna Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Noen som har en sånn? Erfaringer? Vurderer å kjøpe meg en med Marimekko mønster. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har kun fatboy hundesenga. Hehe. Bikkja klarte hvertfall å lage hull ganske fort. Hvordan sekkene til mennesker er vet jeg ikke ) Men de er veldig fine da ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har kun fatboy hundesenga. Hehe. Bikkja klarte hvertfall å lage hull ganske fort. Hvordan sekkene til mennesker er vet jeg ikke ) Men de er veldig fine da ) ''Jeg har kun fatboy hundesenga. Hehe. Bikkja klarte hvertfall å lage hull ganske fort.'' Får noe rare bilder i hodet nå. En Harley i hundesenga som det blir hull på? *rister på hodet* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 ''Jeg har kun fatboy hundesenga. Hehe. Bikkja klarte hvertfall å lage hull ganske fort.'' Får noe rare bilder i hodet nå. En Harley i hundesenga som det blir hull på? *rister på hodet* Harley? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Harley? http://www.harley-davidson.com/en_US/Content/Pages/2010_Motorcycles/bike/fat_boy_lo.html#/model/flstfb 0 Siter
Axcia Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 ''Jeg har kun fatboy hundesenga. Hehe. Bikkja klarte hvertfall å lage hull ganske fort.'' Får noe rare bilder i hodet nå. En Harley i hundesenga som det blir hull på? *rister på hodet* Harley-Davidson skrives Fat Boy *s* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 http://www.harley-davidson.com/en_US/Content/Pages/2010_Motorcycles/bike/fat_boy_lo.html#/model/flstfb Hehe ) Har ikke peiling på sykler jeg så jeg skjønte ikke heeelt fra begynnelsen:O) 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Ja, vi har en og er ganske fornøyd. Vi har den på gulvet i tv-stua - ville nok ikke hatt den i en vanlig stue, for det blir en nokså stor og uformelig "kladeis" på gulvet der. Junior og vennene bruker den til tv-spill og pusen elsker å ligge på den - etter å ha vært redd den de første dagene og bare skrittet rundt! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har kun fatboy hundesenga. Hehe. Bikkja klarte hvertfall å lage hull ganske fort. Hvordan sekkene til mennesker er vet jeg ikke ) Men de er veldig fine da ) 12-åringen min klarte også å lagee hull fort *sukk* Han presterte å slippe ned (!) på den en lommekniv!! Jeg fant fram noe lappesaker fra parkdresstida og fikk lappet den, så vi ikke fikk slike små hvite isoporlignende kuler ut over hele gulvet...;-) 0 Siter
Janna Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Skrevet 9. februar 2010 12-åringen min klarte også å lagee hull fort *sukk* Han presterte å slippe ned (!) på den en lommekniv!! Jeg fant fram noe lappesaker fra parkdresstida og fikk lappet den, så vi ikke fikk slike små hvite isoporlignende kuler ut over hele gulvet...;-) Takk Er det sånne "vanlige" sacco sekk isopor kuler inni? Ser for meg at den da kan bli kanskje fort flat slik en vanlig sacco sekk blir? I og med at den koster en del penger, så håpet jeg på at den var av bedre kvalitet. De med Marimekko møstre er jo ganske lekre også. Men det hjelper jo ikke hvis den er som ei vaskefille om et halvt år.... 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Takk Er det sånne "vanlige" sacco sekk isopor kuler inni? Ser for meg at den da kan bli kanskje fort flat slik en vanlig sacco sekk blir? I og med at den koster en del penger, så håpet jeg på at den var av bedre kvalitet. De med Marimekko møstre er jo ganske lekre også. Men det hjelper jo ikke hvis den er som ei vaskefille om et halvt år.... Vi kjøpte vår i juni, og den er ikke som en vaskefille:-) Kulene er mye mindre enn i Sacco-sekkene - hvis det har noen betydning. Kanksje de da ikke har så mye å "gå på" i "klappe-sammen-sammenheng"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.