Gå til innhold

Sparebank 1 den værste nettbanken?

Anbefalte innlegg

Gjest Sibellla

Nå er jeg så møkk lei Sparebank 1 sin nettbank at jeg ser rødt her...

Jeg er vanlighvis en veldig tålmodig sjel men nok er nok liksom..

Nå har jeg prøvd i flere dager å komme inn på nettbanken men den er til stadighet nede. Og når jeg tenker meg om så har den alltid vært slik..kun flaks om den er oppe og går... og det er utrolig irriterende når man skal betale regninger.

Nå har jeg rett og slett fått nokk og vil bytte til en mer stabil nettbank..

Hvilken nettbank bruker du og er du fornøyd?

Trenger råd om hvilken bank jeg bør bytte til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342710-sparebank-1-den-v%C3%A6rste-nettbanken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har DnBnor og er bare måtelig fornøyd. En periode var den stadig nede og det var alt for ofte at opplysninger om lån f.eks. ikke var tilgjengelige. Nå har de vært noe bedre i det siste heldigvis.

Men om du bruker nettleseren google crome så takler den nettbankinnlogginger dårlig. Jeg bruker den, men når jeg skal inn i nettbankene må jeg bruke IE for å komme inn. Vet ikke hvorfor.

Annonse

Jeg har av ulike årsaker flere nettbanker (vergeansvar).

Sparebank1 sin er rotete og lite stabil synes jeg. Nordea er treig. Regningene/overføringer blir ikke trukket med en gang.

Fokus sin er rotete. Mange klikk og trykk før du er i mål med det du skal ha gjort.

Storebrand bank er uten tvil den aller beste nettbanken. Oversiktlig, rask og aldri noe tull.

Annonse

-På Dol av og til

Jeg bruker Sparebank1 og er fornøyd med den. Har ikke opplevd mye nedetid, men det er kanskje forskjell på de forskjellige bankene i Sparebank1 systemet? Er innom et par ganger i måneden.

Jeg er også fornøyd med Sparebank 1

Sparebank1 sin er rotete og lite stabil synes jeg. Nordea er treig. Regningene/overføringer blir ikke trukket med en gang.

Fokus sin er rotete. Mange klikk og trykk før du er i mål med det du skal ha gjort.

Storebrand bank er uten tvil den aller beste nettbanken. Oversiktlig, rask og aldri noe tull.

I Skandiabanken blir heller ikke regninger trukket med en gang. Det var litt vondt å vende seg til.

Gjest Sibellla

Det er tredje kvelden/natten på rad jeg rett og slett ikke kommer inn på nettbanken til Sparebank1 og hadde problemer på dagen i går også.. føler det nesten er som å spille lotto om når man kommer inn i banken deres..

Oppdaget også at det var lettere å komme inn når jeg bruker Windows Explorer contra Mozilla Firefox.. nå liker jeg ikke å bruke Winodows E. fordi den er så mye tregere enn M.Firefox så da bytter jeg heller bank siden det virker som om Sparebank1 sin nettbank ikke takler M.F

TUSEN TAKK for råd fra alle og takk for innspill fra deg Janna.. da skal jeg overføre alle mine konti til Storebrand banken!! :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...