ussen Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Har vært gjennom en belastende episode nylig. Er for tiden aktiv sykemeldet, men når jeg kommer på jobb føler jeg en intens angst, ønsker bare å gå hjem igjen. Ønsker ikke heltids sykemld. Sliter også en del med sosial angst og generell uro. Også mye tenkekjør. Vil Cipralex være verd et forsøk i mitt tilfelle.? Kan også legge til at jeg er "tung" på morgenen, men det kommer seg utover dagen. Sliter også med dårlig tro på meg selv. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Cipralex er absolutt verdt et forsøk. 0 Siter
linnea72 Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har fått ett nytt liv med cipralex Prøv ! 0 Siter
ussen Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Skrevet 10. februar 2010 Cipralex er absolutt verdt et forsøk. Bør vel da starte med 5 mg, men hvor lang tid bør det gå ør jeg øker til 10 mg.? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Bør vel da starte med 5 mg, men hvor lang tid bør det gå ør jeg øker til 10 mg.? Det er ditt valg om du vil hoppe i det eller krype i det. Jeg ville hoppet i det og begynt med 10 mg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.