Gå til innhold

Valentine's Day

Gjest norsk i utlandet

Anbefalte innlegg

Gjest norsk i utlandet
Skrevet

Jeg er i USA og Valentinusdagen er på søndag. Feirer dere den i Norge?

Skrevet

Hvorvidt den feires kan jeg ikke utale meg om. Men det bugner iallfall med valentines- kort og søte gaver i butikkene :-)

Skrevet

Njah... :o) Det er litt koselig da, må innrømme at jeg synes det. Men om vi gjør noe utav det vet jeg ikke ennå, vi pleier ikke det. Men det hender jeg kjøper en hjertesjokolade eller noe slikt. :o)

Skrevet

Tror ikke det er mange i vår omgangskrets som feirer den (par mellom 30 og 45). Vi feirer den ikke.

Skrevet

Handelsstanden feirer den storslagent!

Det er nok fler og fler nordmenn som henger seg på også...

Skrevet

JA! :o) Ikke fordi vi ikke gir hverandre oppmerksomhet og kjærlighet ellers, men det er jo ekstra koselig å gjøre noe litt ekstra denne dagen da :) Skal kjøpe en gave til min kjære, og et kort.. Han får alltid kort som han setter stor pris på. :o) Så blir det nok at vi (jeg) lager en god middag og koser oss hjemme, også blir det fastelavensboller også da :o) men vi skal ikke ut på "date", det skal vi om to uker. :o)

Skrevet

Valentine's day er jeg nok alt for gammel til... Blir veldig kunstig med sånne dager som ankommer i miljøet lenge etter at man har blitt voksen.

Skrevet

På søndag er det både Valentine, morsdag og fastelaven.

Gjest Elextra
Skrevet

Har inntrykk av at Valentines feires i stadig større grad her hjemme, særlig blant yngre folk.

Jeg har aldri feiret dagen (selv om jeg enkelte ganger har fått blomst eller noe av tidligere kjærester), og heller ikke de fleste jeg kjenner, tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...