Gjest Ønsker tips Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Kjenner jeg sliter med å komme meg ut av en depresjon. Er det noen gode tips som jeg kan gjøre selv ? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Frisk luft, være i aktivitet, ikke isolere deg. Det er tre gode stikkord for min del iallfall. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Bruk de gode stundene og aksepter de dårlige. Gå ut når du greier det om ikke annet enn gå en runde rundt huset. Ring venner og avtal noe du liker. Da må du dra. 0 Siter
Gjest kinelle Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Tving deg til å stå opp til en fast tid hver dag. Prøv også å legge deg til fast tid. Ikke gå rundt i subbeklær hjemme, men dusj og stell deg. Prøv å ha et lite mål for hver dag. Enten det er å gå en halvtimes tur, ta en kaffe på café, trene, vaske. Gjør noe aktivt. Ikke isoler deg. Det vil sikkert ikke føles lystbetont, men jeg tror det hjelper på sikt. Å sitte passiv hjemme og grave seg dypere og dypere ned gjør det verre å komme seg oppigjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.