Gå til innhold

Ski

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilke ski som er bra ski for en 12 åring?

Kan ikke koste for mye.

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Skientusiasten
Skrevet

Før du løper ut og kjøper, så sjekk på finn.no. Det er ubeskrivelig mye ski og skiutstyr til salgs der inne. :-)

Gjest Europa Felix Stummedo
Skrevet

Takk :-)

Bare hyggelig! :)

Ikke kjøp smørefrie ski. Er mer arbeid med ski du må smøre, men opplevelsen blir bedre.

Skrevet

Før du løper ut og kjøper, så sjekk på finn.no. Det er ubeskrivelig mye ski og skiutstyr til salgs der inne. :-)

Takk :-)

Det skal jeg gjøre.

Skrevet

Bare hyggelig! :)

Ikke kjøp smørefrie ski. Er mer arbeid med ski du må smøre, men opplevelsen blir bedre.

Ok,godt dere er behjelpelige her inne :-)

Annonse

Skrevet

Tusen takk,nå blir det ski :-)

Men staver da? Skulle ikke tro det kostet så mye,men synes de var dyre jeg,staver til fem seks hundre..og oppover.

Det er ikke nødvendig med så dyre staver, det holder med aluminiumsstaver til rundt 300 kr.

Hvis 12-åringen er veldig ivrig, ville jeg heller lagt noen kroner til og fått en universalpakke slik det blir morsommere å skøyte også. F.eks. denne:

http://www.xxl.no/vintersport/langrenn/skipakker/langrennspakke-megasonic-nano-jr-jr-race-1058512

Men det er ikke nødvendig, den andre pakken duger også til de fleste formål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...