Gå til innhold

psykisk problem

Anbefalte innlegg

Gjest Amed1993
Skrevet

hei doktor jeg er en gutt på 16 år og har flere problemer jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. problemene er følgene jeg for ikke sove, jeg streser uvanlig mye. jeg pleier å glemme ord. når jeg har prøver pleier jeg å glemme hva jeg skal svare men etter prøven klarer jeg alt, jeg pleier å besvime for noen sekunder. jeg vet ikke hva det er av jeg trener regelmesig spiser bra med mat. hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Det høres kanskje ut som du sliter med angst/sosial angst. Jeg anbefaler deg å kontakte fastlegen din og fortelle han alt du skrev her. Da kan han sende deg videre til psykolog og du kan få hjelp til å finne mer ut av problemene dine. Flott at du tar tak i dette så tidlig:)

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...