Gå til innhold

Noen har det/finnes ikke tvil

Gjest sånt man ikke snakker om

Anbefalte innlegg

Gjest sånt man ikke snakker om
Skrevet

Hvis man fungerer fint i hverdagen har man virkelig evner?

Tenker på marcello haugen og joralf gjerstad..ja og mange andre både i inn og utland. Har funnet ut at det er mye humbug,og at det ihvertfall ikke er noe å leke med...disse kreftene. Jeg tror man må ha sterke nerver for å takle det,ellers blir man tatt for å være psykotisk. Men folk med svake nerver,kan også ha disse gavene?

Mange her inne som tror slikt er tull,men jeg har lest masse bøker om slike folk,jeg tror på det. Har også hatt endel opplevelser selv,men prøver å ikke henge meg opp i det. Lar det bli en del av min hverdag,men lar ikke opplevelsene sluke meg. Vil ha kontroll,føler jeg har det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...