Gjest Tatjana Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Jeg lot familiens yngste låne min pc en liten stund, og nå har musepekeren forandret seg. Det pleide å være en skrå pil, nå er det et kors av piler. Og den forandrer seg ikke til en pekende hånd når jeg drar den over linker. Hvordan får jeg tilbake den vanlige innstillingen på dette? 0 Siter
fresja Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Jeg vet ikke, men når det er et eller annet som ikke funker med PC'en på jobb, er standardrådet: Restart. Det hjelper veldig ofte for mange problem. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Gå inn i kontrollpanelet, og velg "Mus". I Egenskaper for Mus-vinduet klikker du Pekere-fanen. Velg "Oppsett/Windows-standard (systemoppsett)" og klikk OK. 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Jeg vet ikke, men når det er et eller annet som ikke funker med PC'en på jobb, er standardrådet: Restart. Det hjelper veldig ofte for mange problem. Det hjalp dessverre ikke på mitt problem, men nå har tenåringen fikset det etter firepiles råd .-). 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Gå inn i kontrollpanelet, og velg "Mus". I Egenskaper for Mus-vinduet klikker du Pekere-fanen. Velg "Oppsett/Windows-standard (systemoppsett)" og klikk OK. Takk for svar! Tenåringen fikset det etter din "oppskrift" :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.