Gjest veilede........... Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Skal veilede andre, men forstår at en ikke skal komme med løsning/forslag. Hva da? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Å veilede noen = å lære (bort noe til) noen? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Veldig kort og generellt innebærer det å veilede at du skal forsøke å forstå hva denne personen selv ønsker og vil gjøre, og skissere vegen vedkommende kan gå for å nå målet. Jeg veileder mye i jobben min, og det jeg syns er mest krevende med å veilede er å ikke overføre min oppfatning av hva som er verd å vektlegge ved veivalg. 0 Siter
Gjest Tenke sjæl Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Du skal stille spørsmål som får den andre til å tenke selv og derved også komme til evt. løsning selv. Spørsmål som får den andre inn på nye spor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.