Gå til innhold

Hvem er alle de som vil bli lagt til på MSN?

Anbefalte innlegg

Gjest ny på MSN

Hver gang jeg er på MSN, så er det en eller annen ukjent person som jeg får spørsmål om å legge til. Hvor får disse personene vite om min epostadresse? er det virus, eller hva er motivasjonen deres når jeg er helt ukjent for dem?

Kan noen erfarne sjeler hjelpe meg?

Fortsetter under...

Gjest ny på MSN

Sannsynligvis virus - men hva er det egentlig du trenger hjelp til? Det er bare å avvise de du ikke kjenner...

som jeg skrev i innlegget så lurer jeg på hvor disse personene kommer i fra. Har de plukket opp meg fra en annen nettside/forum, eller er det bare virus? Det er vanskelig for meg å vite om jeg kjenner noen av dem fra en annen sammenheng.

Gjest speilet

som jeg skrev i innlegget så lurer jeg på hvor disse personene kommer i fra. Har de plukket opp meg fra en annen nettside/forum, eller er det bare virus? Det er vanskelig for meg å vite om jeg kjenner noen av dem fra en annen sammenheng.

Hehe, ja _vi_ kan i alle fall ikke svare på om du kjenner dem om du ikke kan det selv :)

Ser at du har fått svar om at det sikkert er virus, så da er det vel sikkert det. I så fall bør du vel prøve å få fjernet viruset.

Som jeg svarer, er det sikkert virus - de har en tendens til å plukke ut mailadresser fra andre sine lister...

Hehe, ja _vi_ kan i alle fall ikke svare på om du kjenner dem om du ikke kan det selv :)

Ser at du har fått svar om at det sikkert er virus, så da er det vel sikkert det. I så fall bør du vel prøve å få fjernet viruset.

Nja, det er ikke nødvendigvis slik at det er trådstarter som _har_ virus, men det er virus på andres maskiner som sender ut venneforespørsler...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...