Gå til innhold

Spruten kommer ikke!

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann 50 år.

Jeg er sterelisert for ett år siden.

Etter det er sæden blitt mye mindre og jeg har store problemer men å i det hele tatt få til en sæd-utløsning sammen med min kone!

Også når jeg onanerer merker jeg forsjell.

Men det er jo slik at jeg skal helst ikke onanere for kona skal jo ha det!

Jeg mener å merke at sæden har minket.

Jeg har etter at jeg steriliserte meg nesten ikke fått till å sprute i min kone! Det var jo det som var hele hensikten!???

Hvorfor er det blitt så tregt for meg å få orgasme? det var jo mye lettere før!!

Har du noen forklaring/råd???

Takk!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34285-spruten-kommer-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Dersom steriliseringen har ført til endring i orgasme, skyldes nok dette mer at det skjer noe med følelsene dine enn at operasjonen kan gjøre dette. - Steriliseringen hindrer bare ca 5% av væskemengden som kommer ut ved sæduttømming så de fleste vil ikke kunne merke noen forskjell på dette heller. Det må nok være andre årsaker til at dette har forandret seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34285-spruten-kommer-ikke/#findComment-132529
Del på andre sider

Dersom steriliseringen har ført til endring i orgasme, skyldes nok dette mer at det skjer noe med følelsene dine enn at operasjonen kan gjøre dette. - Steriliseringen hindrer bare ca 5% av væskemengden som kommer ut ved sæduttømming så de fleste vil ikke kunne merke noen forskjell på dette heller. Det må nok være andre årsaker til at dette har forandret seg.

det er nesten umulig for meg å få sædsprut lenger.

Det er jo også noen fordeler med dette. min kone 42 er jo glad for at jeg holder ut så lenge. Men, hun savner jo avsluttningen med sæden i sitt indre!!!Jeg blir jo aldri helt ferdig.Jeg får enslags orgasme, men sæden kommer ikke ut! jeg har spurt om dette tidligere og fikk svar att sæden kan gå i urinblæren.OK det er mulig men det virker mer som om alle ventiler stenger når jeg merker at orgasmen er på vei!!

Jeg får som oftes orgasme som er utrolig gode men sæden kommer ikke ut!

Om jeg onanerer meg selv, får jeg ut sæden, etter mye jobbing! men uten orgasme, det bare renner ut!

Vi har det bra sammen men dette er jo litt merkelig?

Vi har samleie nesten hver dag. min kone har også treg orgasme.

Men det er jo merkelig at før steriseringen kunne jeg styre sæd utømmingen nesten som jeg ville. takker for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34285-spruten-kommer-ikke/#findComment-132727
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...