Gå til innhold

Vedvarende smerter i steregionen.

Anbefalte innlegg

Hei.

For noen måneder side skrev jeg til deg ang. mine smerter når jeg sitter. Jeg gikk til lege som mente det var halebenet og at det var ingen ting å gjøre med. Nå har det vart i et år og jeg sliter fortsatt med store smerter når jeg sitter. Jeg kan unngå dette med å sitte på "lårene" Jeg jobber som nattevakt og har en forholdsvis rolig jobb, men må jeg av og til løfte tungt

verker jeg også når jeg går.

Reiste med fly i sommer og måtte sitte i tre timer. Jeg måtte løftes ut av setet og ville besvime pga. meget sterke sm. i den forbindelse.

Min mann er redd for meg og kan ikke forstå at legen ikke

vil sende meg til noen undersøkelser. Har kun tatt blodprøver som var greie nok.

Jeg har ikke slått meg på noen måte. Kan det være at halebeinsteorien er feil og at det kan være skade på noen muskler eller en svulst ?

Vil et rtg. kunne vise noe?

Svar meg for jeg føler at

jeg er på vei å bli arbeidsufør. Problemet har jo blitt verre de siste månedene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34292-vedvarende-smerter-i-steregionen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg vet ikke hva som forårsaker dine plager, men ettersom du opplever at de tiltar synes jeg du skal spørre legen om det er behov for supplerende undersøkelser og eventuelt henvisning til en spesialist i f.eks. ortopedi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...