Gå til innhold

Mann som blir 50 som har alt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hundenmini

Hva slags interesser har han?

Han er glad i spille musikk, dvder, følger med på hva slags fugler som det er på fuglebrettet (ha ha), festivaler, gå turer ute, spiller munnspill, drikker vin, spiller kort.. opptatt av bilen sin. Er en rolig type.. god økonomi, vanskelig å kjøpe gave til. Tenkte å bestille et lerretbilde av han og barnebarnet?

Han er glad i spille musikk, dvder, følger med på hva slags fugler som det er på fuglebrettet (ha ha), festivaler, gå turer ute, spiller munnspill, drikker vin, spiller kort.. opptatt av bilen sin. Er en rolig type.. god økonomi, vanskelig å kjøpe gave til. Tenkte å bestille et lerretbilde av han og barnebarnet?

Tenkte på bok om fugler, så billett til en festival for to. Men da jeg leste bilde av han og barnebarnet, tenkte jeg du har svaret selv :-)

Jeg ville uten tvil gått for bildet, det er noe som han har hele tiden.

Min far liker også fulger, og han bruker jevnlig fugleboka si. Hvis han ikke har fuglebok, så kunne du gitt det + en sekk med solsikkefrø? Det hadde min far blitt glad for (men han er 20 år eldre da..)

Annonse

Fuglekikkert?

Gjest hundenmini

Min far liker også fulger, og han bruker jevnlig fugleboka si. Hvis han ikke har fuglebok, så kunne du gitt det + en sekk med solsikkefrø? Det hadde min far blitt glad for (men han er 20 år eldre da..)

Tror han ler seg i hjel om han får fuglekikkert og 20 kilo fuglefrø. :P Morsomt forslag som sikkert får han til å føle seg pittelitt gammel.

Konsertbilletter er ikke dumt, men det er slikt han gjerne kjøper selv..

Lerretbilde er en veldig fin gave :)

Gavekort på Billettservice

Den største, oppladbare Maglite-lykta

Kniv

Praktbok rettet mot friluftsliv i en aktuell del av landet - det finnes mange, og de er ganske dyre

''Praktbok rettet mot friluftsliv i en aktuell del av landet - det finnes mange, og de er ganske dyre'

Godt forslag! Det er sånne bøker som jeg kun leser når jeg går fra hytte til hytte i fjellet; gratis tilgang og god tid er en fin kombinasjon:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...