Gjest hundenmini Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Hva skal man kjøpe? 500 - 1000 kr. Han trenger en ny skittentøyskurv, men det kan man da ikke kjøpe? Ender vel med at det blir noe alkoholholdig fludium... Hvis ikke dolerne har noen tips? Gjelder svigerfar/far/bestefar. 0 Siter
Gjest hundenmini Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Hva slags interesser har han? Han er glad i spille musikk, dvder, følger med på hva slags fugler som det er på fuglebrettet (ha ha), festivaler, gå turer ute, spiller munnspill, drikker vin, spiller kort.. opptatt av bilen sin. Er en rolig type.. god økonomi, vanskelig å kjøpe gave til. Tenkte å bestille et lerretbilde av han og barnebarnet? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Han er glad i spille musikk, dvder, følger med på hva slags fugler som det er på fuglebrettet (ha ha), festivaler, gå turer ute, spiller munnspill, drikker vin, spiller kort.. opptatt av bilen sin. Er en rolig type.. god økonomi, vanskelig å kjøpe gave til. Tenkte å bestille et lerretbilde av han og barnebarnet? Tenkte på bok om fugler, så billett til en festival for to. Men da jeg leste bilde av han og barnebarnet, tenkte jeg du har svaret selv :-) Jeg ville uten tvil gått for bildet, det er noe som han har hele tiden. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Han er glad i spille musikk, dvder, følger med på hva slags fugler som det er på fuglebrettet (ha ha), festivaler, gå turer ute, spiller munnspill, drikker vin, spiller kort.. opptatt av bilen sin. Er en rolig type.. god økonomi, vanskelig å kjøpe gave til. Tenkte å bestille et lerretbilde av han og barnebarnet? Min far liker også fulger, og han bruker jevnlig fugleboka si. Hvis han ikke har fuglebok, så kunne du gitt det + en sekk med solsikkefrø? Det hadde min far blitt glad for (men han er 20 år eldre da..) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Han er glad i spille musikk, dvder, følger med på hva slags fugler som det er på fuglebrettet (ha ha), festivaler, gå turer ute, spiller munnspill, drikker vin, spiller kort.. opptatt av bilen sin. Er en rolig type.. god økonomi, vanskelig å kjøpe gave til. Tenkte å bestille et lerretbilde av han og barnebarnet? Fuglekikkert? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Klart du kan kjøpe en skittentøyskurv. :0) 0 Siter
Gjest hundenmini Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Min far liker også fulger, og han bruker jevnlig fugleboka si. Hvis han ikke har fuglebok, så kunne du gitt det + en sekk med solsikkefrø? Det hadde min far blitt glad for (men han er 20 år eldre da..) Tror han ler seg i hjel om han får fuglekikkert og 20 kilo fuglefrø. Morsomt forslag som sikkert får han til å føle seg pittelitt gammel. Konsertbilletter er ikke dumt, men det er slikt han gjerne kjøper selv.. 0 Siter
Rosavina Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Han er glad i spille musikk, dvder, følger med på hva slags fugler som det er på fuglebrettet (ha ha), festivaler, gå turer ute, spiller munnspill, drikker vin, spiller kort.. opptatt av bilen sin. Er en rolig type.. god økonomi, vanskelig å kjøpe gave til. Tenkte å bestille et lerretbilde av han og barnebarnet? Lerretbilde er en veldig fin gave 0 Siter
laban Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Gavekort på Billettservice Den største, oppladbare Maglite-lykta Kniv Praktbok rettet mot friluftsliv i en aktuell del av landet - det finnes mange, og de er ganske dyre 0 Siter
frosken Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Hvis han er opptatt av trening eller friluftsliv, så finnes en haug med morsomme utstyrsgreier som kan kjøpes. Til bilen kan kanskje gps være en ide, dersom han ikke allerede har det. 0 Siter
frosken Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Gavekort på Billettservice Den største, oppladbare Maglite-lykta Kniv Praktbok rettet mot friluftsliv i en aktuell del av landet - det finnes mange, og de er ganske dyre ''Praktbok rettet mot friluftsliv i en aktuell del av landet - det finnes mange, og de er ganske dyre' Godt forslag! Det er sånne bøker som jeg kun leser når jeg går fra hytte til hytte i fjellet; gratis tilgang og god tid er en fin kombinasjon:-) 0 Siter
Gjest noen forslag her Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Fiskeutstyr. Verktøy. pen skjorte. ny snøskuffe.krimbok.en god film på dvd.tøffler.devold/ullvang trøyer/stillongs. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.