Gå til innhold

Jeg ser figurer overalt!

Anbefalte innlegg

Gjest pliiis svar, NHD

Er det normalt?

Spesielt når jeg står ute på trappa og røyker ser jeg alltid dyreansikter, dyrekropper, demoniske figurer som ser stygt på meg. De har stygge, ekle ansiktsuttrykk, og jeg finner dem i snøen som er på trappa eller ute i gården.

Er det et faresignal eller er det bare et utslag av god fantasi?

De ekleste figurene sparker jeg bort med foten, men neste gang jeg skal ut å røyke er det nye ansikter der.

Det plager meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342945-jeg-ser-figurer-overalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

Du er så psykotisk som det går ann å bli :-)

Tatt pillene dine?

Jeg tar ikke piller fordi jeg aldri har blitt utredet for om jeg har psykoselignende problematikk eller ikke.

Men mener du det også er psykotisk om jeg lar være å bry meg om disse ansiktene selv om jeg ser dem?

Altså, jeg ser de er der men tvinger meg til ikke å tenke noe mer rundt det. Lar dem ikke plage meg, liksom?

Annonse

Jeg tar ikke piller fordi jeg aldri har blitt utredet for om jeg har psykoselignende problematikk eller ikke.

Men mener du det også er psykotisk om jeg lar være å bry meg om disse ansiktene selv om jeg ser dem?

Altså, jeg ser de er der men tvinger meg til ikke å tenke noe mer rundt det. Lar dem ikke plage meg, liksom?

Du skrev jo at du sparket de styggeste figurene og at de plaget deg!

Du har nå iallefall selskap når du røyker da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...