Gjest Spontanious Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Har ett litt spesielt spørsmål her som er litt vanskelig å få svar på. Jeg har rett og slett nesten ingen form for følelser lengre. En eller annen gang under ungdomssskolen nærmest apatisk til alt, kan ikke huske akkurat når dette skjedde. Jeg føler ikke noen form for empati, kjærlighet etc Skal også nevnes at jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg blir sint i året. Spørsmålet mitt er : Kan dette være tegn på noe alvorlig eller er det rett å slett ett psykologisk problem? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Dette blir bare synsing fra min side, men hvordan har du det ellers i livet - lever du under noen form for stress, har du stadige bekymringer, er du kanskje tilogmed deprimert? Da kan det være forklaringen. Men ta det med en klype salt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Kan du har en kronisk depresjon? 0 Siter
Gjest Spontanious Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Kan du har en kronisk depresjon? Vel, vil egentlig påstå at jeg aldri har hatt noen form for depresjon. Sliter heller ikke med angst. 0 Siter
Gjest Spontanious Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Dette blir bare synsing fra min side, men hvordan har du det ellers i livet - lever du under noen form for stress, har du stadige bekymringer, er du kanskje tilogmed deprimert? Da kan det være forklaringen. Men ta det med en klype salt. Vel, er jo mange variabler å ta med for å definere livskvaliteten , men i det store bildet kan jeg uten tvil si at jeg har ett bra liv og en normalt stor vennekrets. Sliter ikke med depresjon eller angst. Er heller ikke under noe stress. 0 Siter
marlenexxx27 Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Hvorfor er det et problem? Du sier at du har venner og opplever at livet er helt greit. Hvis det skal være et problem at du ikke føler noe, så må det vel i det minste MERKE det på et eller annet vis? Gjør du det? 0 Siter
Gjest spontanious Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Hvorfor er det et problem? Du sier at du har venner og opplever at livet er helt greit. Hvis det skal være et problem at du ikke føler noe, så må det vel i det minste MERKE det på et eller annet vis? Gjør du det? Vel, visst du ser den første posten jeg skrev så er spørsmålet bare om dette er psykologisk eller kan være tegn på noe mer alvorlig (fysisk) Er egentlig ikke et problem, er både fordeler og bakdeler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.