Gå til innhold

Nhd, har du erfaring med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må vel ta et valg snart.

http://www.kognitiv-terapi.no/litteratur.html

Ja, må nok det.

Kunne ikke se av disse bøkene og linkene at noen av de handle om tilsvarende temaer og eksponering.. I.W.sine har jeg lest..

Ellers takk for alle råd i dag. Er litt kunnskap og guts rikere :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

8

• løvinne71

3

• laban

2

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror ikke de er redde, hun har ikke gjort noen noe. De fortalte det til sønnen min, det er mulig de smurte litt ekstra på siden de er fastboende og vi turister. Bygdefolk i Nord-Trøndelag er glade i å tulle med Oslofolk.

Men junior påsto at alle, både de to voksne og de fire sønnene (og muligens morfaren deres for alt jeg vet), hadde sett "damen". Jeg sa det jeg skrev til deg - at _hvis_ dette er noe som helst (noe jeg selv ikke tror på), vil hun sikkert bare sjekke at de tar vare på gården "hennes".

Jeg tror nok dette er en historie som har bakgrunn i at folk i sin tid sladret en god del i kulissene da de fikk kjøpe gården. Dette er et typisk bygdedyr-strøk der alle er megaskeptiske til alle som ikke har den riktige bakgrunnen fra et naust i nabolaget, og / eller som vil sette igang med noe annet enn å dyrke gress og heve trygd.

Både bonden og kona er "innfødte", han driver fiskeoppdrett og underviser på vgs i tillegg til gården, og de har satt fire kjekke gutter til verden i et typisk fraflyttingsområde, så jeg synes både naboer og spøkelser burde være svært så fornøyde.

Ble litt roligere med det nye svaret ditt i dag :-)

De burde ellers være fornøyd ja, enig med deg i det.

God kveld og natt til deg. :-)

Skrevet

Dette er angst som kan behandles som enhver annen tilsvarende angst.

Alternativt kan en foreta behandling ad modum Albert Åberg.

Har et lite tilleggsspørsmål til deg.. Om du har noen gode selv hjelps bøker å anbefale, som handler om temaet/tilsvarende angst og eksponering.

Ellers takk for hjelpen til deg og andre. Ser ut som det blir hus på oss :-) og det hadde jeg ikke trodd etter det jeg har høgt.

Skrevet

Dette er angst som kan behandles som enhver annen tilsvarende angst.

Alternativt kan en foreta behandling ad modum Albert Åberg.

blir litt mas fra denne kanten nå. Men har søkt og lest om fobier hvor du i noen tilfeller ikke tror en vil komme over det med selvhjelpsbøker.

Tror du jeg er en av de?

Svar forventes ikke. Bare spør :-)

Skrevet

Du må vel ta et valg snart.

http://www.kognitiv-terapi.no/litteratur.html

Jeg bestilte boka "trange rom og åpne plasser". Så det var to psykologer som hadde skrevet den, og anmeldelsene så bra ut. Greit å ha litt kunnskap før vi flytter inn.

Var nå egentlig mest nysgjerrig på hvordan det går med fingeren din?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...